You tried to be perfect. But nothing was worth it. - Ljubavna žrtva Vragove kćeri. - Blog.hr
05.05.2009.
You tried to be perfect. But nothing was worth it.

Najbljoj prijateljici.
Ima toliko razloga zašto te volim. Lijepa si, pametna, duhovita, otvorena, iskrena, svoja, nimalo povodljiva, jednostavna si i jaka osoba. Razumna si i strpljiva, vesela, savjesna, obzirna, pažljiva. Toliko si posebna. Imaš sve. Samo što to možda i ne vidiš. Anoreksija nije put do sreće! Svakog si dana sve manja, mršavija. Pretvorila si se u kostur. Zašto?! Zar nije dovoljno da imaš sve, da si jedinsvena, predivna?!Nemogu te više gledati a da ne zaplačem. Ubijaš se. A i mene. Molim te, molim te, nemoj si to raditi. Nemoj ni meni. Pojedi nešto, molim te, molim te ljubavi jedi!! Barem mali keksić, malu bobicu grožđa. Ne želim te izgubiti. Ne želim da umreš. Ne znaš koliko patim zbog tebe. Ti znaš da ja jedina znam za tvoju bolest. I neću dopustiti da ti se nešto dogodi. Možeš me mrziti, ali ti se nećeš ubiti izgladnjivanjem. Mogu ti vidjeti svaku kost! Debela??!!! Trebaš pomoć. Možda ti ja nemogu pomoći, ali vjeruj mi, moraš se izvući iz toga. Ja te volim. Najviše na svijetu. Nesmijem te izgubiti. Shvati, to što radiš nije u redu.


Image and video hosting by TinyPic

Kolačič?!

Nedostaješ mi.
13:50 - Komentiraj { 34 } Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Biseksualna djevojčica.
Djetinja lica.
Djetinjih ruku.
Nerazvijena tijela.
Nikada ne jede pa majka plače.
Previše eksa i zlo joj je.
Nema novaca za cigarete.
Zaljubljena u djevojku.
Ljubi muškarca.
Emocionalno nezrela.
Iskusna?
Neiskusna.
Želi biti dječak.

Grunge. Classic Rock.
Uličar. Suicida u pun kurac.
Previše komplicirano.
Vrisak. Još jedan. Mnogo njih.
Suza? Ma ne. Nema šanse.
To nisam ja. To si ti.

Image and video hosting by TinyPic


Classic Rock.
70's, 80's, 90's Rock.
Classic Rock'n'Roll.
Hardcore and Grunge.
Metal.
Emo, Screamo, Skate
Music.

Artanis. Miss Unique.
Empty Words. Windwhispper.
Mucky PuP. Rainbow-Kid.
A little Girl. Wampire heart.
Dreamer*. Meat Duck.
Song or Suicide. Heretique. I'm not the fan, but the kids like it.

Zašto misliš da nisam sretna?



credits
duckdz. - x x x