Napokon. - Ljubavna žrtva Vragove kćeri. - Blog.hr
20.04.2009.
Napokon.

Novi post. I napokon zadnji. Neću više pisati :).
Prije nego što se zauvijek maknem s ovog bloga.hr, željela bi još malo pisati. :P
Prestajem jer smatram da mi to više netreba. Pisala sam kad sam bila tužna. Žalosna.
Neznam pisati o sreći, no mislim da sam sad sretna.
Rekla bi da nisam toliko savršena kao što sam željela biti.
I da sam nekim osobama lagala. Nisam savršena.
Ni lijepa. Ali sam sretna.
Najjadnija stvar koju sam ikad napravila je bila da sam lagala jednoj osobi da sam siromašna
jer nisam željela da me smatra razmaženom. Ni nisam razmažena xD. Ali eto.
Moj poremečeni um xD. Pronašla sam svoju sreću. Sad se mogu posvetiti važnijim stvarima u životu.
Izlascima, frendovima, životu. Imam sve što mi treba, a to su frendovi, koje sam uvjek imala uz sebe.
No bila sam slijepa.
Neke sam prijatelje čak našla i ovdje, na blogu.hr.

Šaljem veliki zagrljaj svojim virtualnim najboljim frendovima:
Ivani, zatim Tei, pa Iri, i Enoli .

Zatim najboljim prijateljima iz mojeg raza:
Jeleni, Klari, Veroniki i Rei.

Zatim frendovima s treninga:
Steli, Ivi, Nikol, Sari i Filipu.



Image and video hosting by TinyPic

15:36 - Komentiraj { 53 } Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Biseksualna djevojčica.
Djetinja lica.
Djetinjih ruku.
Nerazvijena tijela.
Nikada ne jede pa majka plače.
Previše eksa i zlo joj je.
Nema novaca za cigarete.
Zaljubljena u djevojku.
Ljubi muškarca.
Emocionalno nezrela.
Iskusna?
Neiskusna.
Želi biti dječak.

Grunge. Classic Rock.
Uličar. Suicida u pun kurac.
Previše komplicirano.
Vrisak. Još jedan. Mnogo njih.
Suza? Ma ne. Nema šanse.
To nisam ja. To si ti.

Image and video hosting by TinyPic


Classic Rock.
70's, 80's, 90's Rock.
Classic Rock'n'Roll.
Hardcore and Grunge.
Metal.
Emo, Screamo, Skate
Music.

Artanis. Miss Unique.
Empty Words. Windwhispper.
Mucky PuP. Rainbow-Kid.
A little Girl. Wampire heart.
Dreamer*. Meat Duck.
Song or Suicide. Heretique. I'm not the fan, but the kids like it.

Zašto misliš da nisam sretna?



credits
duckdz. - x x x