Odaje moje mašte vol. 4

srijeda, 09.05.2007.

OTVORENO PISMO GRADONAČELNIKU

Image Hosted by ImageShack.us

Poštovani gradonačelniče !

Hvala Vam što ste napokon odlučili renovirati Baštijanovu ulicu .

Kada ste u prosincu sudjelovali u emisiji Nove tv * Red Carpet * , Zagrepčanima ste obećali da ćete u istom mjesecu obnoviti Baštijanovu ulicu , no radovi su počeli tek u travnju .

Žalosno je to što ste je počeli obnavljati tek nakon što je video uradak jednog čovjeka – objavljenoga na web str.
*You tube* , namjenjen Vama i uređenju Baštijanove ulice , izazvao reakcije u javnosti .

Razočaralo me vaše gostovanje u emisiji Nedjeljom u 2 , kada ste unatoč optužbama zbog psovanja u tramvaju , poricali navedene tvrdnje . U emisiji ste također izjavili da nikad ne psujete , a to je prema navodima gospodina A . Stankovića ispala laž .

Jako me razočarala vaša protuizjava na postavljeno pitanje gospodina Stankovića : * A što je sa prosvjedima na Cvjetnom trgu ? * , a Vi ste na to odgovorili :
* Građani bi htijeli da ja mislim njihovom glavom , ali to se ne može dogoditi . *
Ako vi ne možete , sigurna sam da novi gradonačelnik grada Zagreba može i hoće .


video : NEDJELJOM U 2 , TEMA : PSOVANJE

- 20:46 - Komentari (7) - Isprintaj - #