Koleđicom po Argentini

ponedjeljak, 24.09.2007.

Cordoba i Carlos Paz

Prvo malo o drugom najvecem argentinskom gradu. Osnovan je 1573., a ime je dobio po spanjolskoj Cordobi. Stari dio grada sadrzi spomenike uglavnom iz spanjolskog kolonijalnog razdoblja. Nakon velike argentinske krize 2002. grad je dozivio industrijski boom. Kako je ovde trusno podrucje, uzasno je skupo gradit visoke zgrade. Tako da je njima luksuzno stanovanje zapravo - neboderi! Dok ih u San Juanu uopce nema, ovde ih je gomila, i svaki ima svoje ime, velicanstveni ulaz i svog portira. Skoro i crveni tepih! Jos smo u Cordobi posjetili ferije, tj. nekakav ulicni sajam umjetnika i sajam knjiga, pa sam kupila neke knjizice na spanjolskom da citam za vrijeme sieste (jer NISTA tad ne radi i svi uglavnom kunjaju).
Jucer smo otisli i do Carlos Paza, turistickog mista udaljenog 50min voznje od Cordobe. Tamo im je glavna atrakcija sat sa kukavicom, tzv "El Cucu" oko kojeg se skuplja gomila turista i kako se priblizava puni sat, uzbudjenje raste, svi se uzmuvaju, skljocaju aparati i onda napokon - - - izadje mali drveni tic i napravi "ku-ku, ku-ku, ku-ku" . Eto. I onda trg opet opusti.
Onda smo se jos ko pravi turisti vozili zicarom i vlakicem do nekakvog vidikovca, i najvaznije - jahala sam prvi put konja!!! Totalno cudan osjecaj. Tako su dragi i poslusni i izdresirani. Necu sad lazno moralizirat jer znamo da mi se 2x dnevno na meniju nalaze domace zivotinje, ali bas mi je bilo nekako zaj jadnog konja kojeg ja sad tamo tlacim i potezem i slicno.
Evo, stigla mi shefica, pa idem sad. Cekaju me s kavom i kroasanima. Vidis mama, nisam ni gladna ni zedna :)
Pozdrav iz San Juana!

24.09.2007. u 15:21 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0



< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Meni je sad ovoliko sati:

San Juan

Image Hosted by ImageShack.us

San Juan links

San Juan opcenito
San Juan, wikipedia
Universidad Nacional de San Juan
slije iz San Juana