...nije bolest sve šta boli... ;)

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...jaaa... 
Image Hosted by ImageShack.us

e...ja san van jedna obićna ženska koja živi u splitu...iman 14 god...i kako možete zaključit nadimak mi je GARSIA...slušan sve živo i neživo...iman puno prijateljica...i prijatelja...koji slušaju sve i svašta...hihihismijeh...volin...moje prije...izlaske...sve kinderove proizvode...muške (točnije jednog)...wikend...i još puno toga...nevolin...pit party...pušit smokin...dosadne i umišljene ljude...







































































































































































































































































































































>



 ...the best blogovi...
¤ iva ¤
¤ zvijezdica ¤

.....GRACIJA.....
Image Hosted by ImageShack.us

Tvoje ruke u neskladu
između zbilje i sna
gledam grad u prolazu
neki ljudi iza nas
hajde uzmi me sa sobom
uradi mi sve što znaš
hajde uzmi me sa sobom
Gracija...
govoriš mi da si slobodna
želim vjerovati u to
ulica u odsjaju
zaluđuješ me pogledom
hajde uzmi me sa sobom
uradi mi sve što znaš
hajde uzmi me sa sobom
Gracija...
još uvijek te volim
da li to znaš
tražim ritam u koraku
usporavam ti hod
slušam kako zapitkuješ
uzvraćam ti osmjehom
hajde uzmi me sa sobom
uradi mi sve što znaš
hajde uzmi me sa sobom
Gracija...

Image Hosted by ImageShack.us












































































































Cursors









 01.05.2006., ponedjeljak

Image Hosted by ImageShack.us

evo dragi moji...u ovo bi me tila pritvorit luda IVA...ma nema tih para...ja sa irokezon...?!?!?!ne...ne...namcor...nemoj to radit iva...garsia će te tuć...ne...ne...ajme sutra počinje škola...bang...aj...bar nemamo ništa za učit...iva mi je danas držala repete iz fizike...hahaha...!!!bilo je PREzakon...!!!danas ujutro san otišla sa mojin ženskima vani...bili smo na baćama...bilo je tako toplo i lipo...smijeh...ah...i tako...ajde neću vas više zamarat sa mojin dosadnin postevima...pussa...!!!
- 21:08 - e...reci... (6) - . - =)