<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Kako napraviš da nisam obična?
I da me ne vidiš sa gore strane?



Emergency room. - 02.10.2010.



Soundtrack.

Sve što je lijepo, kratko traje. Moj sretan i optimističan period prekinut je iznenadnim odlaskom u bolnicu na operaciju. T o je razlog što je post izostao prošlog vikenda. Bolje sam, no što sam bila. Ipak, ne želim lagati da je sve savršeno u redu. Još uvijek me boli, ali preživjet ću nekako. Nisam bila u školi tjedan dana i bojim se jer ne znam kako ću to nadoknaditi. Najviše od svega me brinu zli jezici i tračevi. Otišli su toliko daleko da se pričalo kako sam trudna i da planiram pobaciti. Iskreno, žalim te ljude koji se naslađuju tuđom nesrećom. Zahvalna sam svojoj obitelji, bliskim i pravim prijateljima te Njemu koji su mi podrška u svemu pa tako i u ovom trenutku. On se dobro drži iako mu nije lako. Još uvijek se sjećam njegovog lica prilikom provog posjeta u bolnici. Bilo mi je teško gledati ga takvog; zbunjenog i uplašenog. Srećom, ono najgore je iza nas.

Doktori su bili stvarno ljubazni (postoji izuzetak) i veliko im hvala na pomoći. Nadala sam se da neću tako skoro završiti u bolnici, no eto, život nam pripremi drugačiji scenarij. Imala sam želju napisati duži post, no nadam se da razumijete kako nisam baš u stanju pisati litanije. Samo sam željela da znate kako sam dobro. I dalje vas redovito pratim. :)

It's good to be scared. It means you still have something to lose.


Komentari (24) On/Off




<< Arhiva >>



Biography.

Zovite me Agnes.

Last.fm



So you want me to tell you something about myself? I don't have anything to say. Even if I did you'd be wrong to believe me. Trust is a lie. Nobody ever knows any more.



You told me to fight for you and I did. But you never fought for me.



Viva la France!

I left my heart in Paris. &hearts



Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.


Chatterbox.


Cravings.


Applause.

Layout:21.
Adjustment: DesignFreak