Image Hosted by ImageShack.us

PIKČRS

hit counter

free web counter

gargamel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


P.I.Š.O. thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

je.o majku izgleda da je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

crna ribaaaaheadbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iron maiden
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

burninmad
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mm
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

torca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gargamel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ac/dc
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

metallica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

simpatičan mali vragić
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

HP
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rakijaaa
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

pingvini
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

torca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

arch enemy
Image Hosted by ImageShack.us


gNr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mclaren f1
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

azra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iron Maiden - The ...

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by mArY

pikčrs



ja senco i skro (jesmo face smijeh)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gargamel i mc ajkula lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

walle i drkycazujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mali moj picasso
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jelena na 7 mjestu smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kakva bolest
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj bivsi razredparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

:S
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

belgasmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

noto se upicnio
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sunce moeeeeeeee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

looka dado ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pevaljke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki ljudi...ni ne poznam ih hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

davorindead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sokol (frrrr)nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gargamel???
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja u raju smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

perić modelno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i slavica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

debili
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

curice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i fudji
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ivkovicka smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mi djeca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dan kad sam rezbario lutku
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

miii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3 debila
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mary
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aneee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

skro na 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sker
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hmmm debili
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

coky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

broz i majk
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkaranje

boo...moj picasso
drkyca...sunce moje
marković...the sokol FRRRR 
tena...ljudov koji se zbog mene iz mrtvih vratio
jelenche 7777777
SkEr (ivanee ivane ivaneeeee)

nedjelja, 12.08.2007.

tarantarantarantaran oću ručak neću jogurt

(naslov je namjerno ovakav) vid mene...vec 3 post...ajmeee...nikad mi se nije dogodilo da do ovdje doguram...efo odma na početku da vam zahvalim na veri mnogo komentara sto ste mi ostavili...eee da htjeo sam napisat komentare koji su mi se najvise svidjeli...pa efo ih:

tux
FRRRR

BORN TU BE A REBEL
imaš više komentara nego što je beckham mjenjo čarape cijelog života (ovo mi je najbolji)

°°bOo°°
voljem te jako punoooo

povuci potegni^^
iam mozak velicine kukuruza ( s naglaskom)

.anĐe0 taMe.
.vRaTiLA sE iz mrTviH sAm zb0g teBe.

...::: MaRiJa :::...
e, a ak ti neko da 5 oguljenih krompira..oš onda u metalac?

$piL߀rG
ljubim.......

BORN TU BE A REBEL
dobar je film let 93



aj sad da počnem pisat nešt normalno...petak...nije mi to bio baš najzanimljiviji dan...ja taman krenio van..ono kiša počela padatnamcor...jaooo...baš je bilo lošeno...al zato subota....odaaa....veri jako mnogo puno zabavnopartysmijehnut...skerov i walentinin rođendan...prije rođendana sam bio kod belge na kavi...nije da vas zanima al kako se isroheadbang...ajmeee...i onda još kad je obuko onu kariranu košulju pa takav krenio na rođendan nisam mogo disat od smijehazujo...i krenili pokupili markovića oroza i walentinu...došli tamo...počeli se zajebavatrofl...pjevat...plesat...ma svašta...dona baka moja se vratila s mora...kuuul...baš sam se ražalostio kad sam vidio da su neki ljudi počeli plakat i taka sranja...ubit sam ih htjeonono...al zaboli me...nek se nerviraju oni...sretno im...unutra ne da je bilo vrućeburninmad...neg strašno...cjeli sam bio mokar...tak sam par puta izašo van malo na zrak...prvo sam se s tuxom vani nerviro...onda anom pišat...(mislim nismo išli zajednosmijeh) pa se ona negdje izgubila...nije mi ju se dalo tražit tak da sam osto sjedit sa donom i dunjom...pričali o...a svemu...vratili se mi gore.. ponovo se raspjevali...ozvučenje je bilo baš simpatičnosmijeh...sječam se da je neko razbio staklo na slici...pa sam popi.dio na to...počeo se derat udarat šakama u zidnamcor...joooj...sad sam se sjetio walentine...one što će ić sa lookom u razred...ona je pjevali cjelo isusovo vrijeme...nisi ju mogo smiritnut...eee da...kao nismo najbolji plesači ja i looka...kad smo stali na krevet skinili hlače o počeli plesatsmijeh...ma bilo je prepreprepredobro...jedva cekam tak nešt ponovo...smijeh danas se probudio ošo na misu...ma šalim seee...ošo na utakmicu...pobjedili smo višnjevac 2:1...al nismo baš najbolje igrali
...nema se više tu šta za pisat...tak da odo...pozdravljam sve sa rođendana...i sve ostale...koje mi se neda nabrajat...mahwavemahwave


E DA ZA KRAJ...LIK NA RUKAMA SVIRA...THE TROOPER OD MAIDENA... I DRUGA SNIMKA YOU SHOOK ME ALL NIGHT LONG OD AC/DC












| CoMeNtIrAj (501) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.