Image Hosted by ImageShack.us

PIKČRS

hit counter

free web counter

gargamel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


P.I.Š.O. thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

je.o majku izgleda da je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

crna ribaaaaheadbang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iron maiden
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

burninmad
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mm
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

torca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gargamel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ac/dc
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

metallica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

simpatičan mali vragić
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

HP
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rakijaaa
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-21

pingvini
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

torca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

arch enemy
Image Hosted by ImageShack.us


gNr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mclaren f1
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

azra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iron Maiden - The ...

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by mArY

pikčrs



ja senco i skro (jesmo face smijeh)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gargamel i mc ajkula lud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

walle i drkycazujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mali moj picasso
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jelena na 7 mjestu smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kakva bolest
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj bivsi razredparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

:S
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

belgasmokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

noto se upicnio
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sunce moeeeeeeee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

looka dado ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pevaljke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki ljudi...ni ne poznam ih hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

davorindead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sokol (frrrr)nut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gargamel???
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja u raju smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

perić modelno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i slavica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

debili
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

curice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i fudji
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i ivkovicka smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mi djeca
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dan kad sam rezbario lutku
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

miii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3 debila
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mary
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aneee
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

skro na 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sker
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hmmm debili
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

coky
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

broz i majk
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkaranje

boo...moj picasso
drkyca...sunce moje
marković...the sokol FRRRR 
tena...ljudov koji se zbog mene iz mrtvih vratio
jelenche 7777777
SkEr (ivanee ivane ivaneeeee)

četvrtak, 09.08.2007.

stay sic

kako sam dobru ponudu preko komentara dobio...4 pečena krompiragreedy da dođem ponovo u metalac...al ništa od toga jer nisu oguljenasmijeh...eto baš nemam šta za pisat...zato što nisam bio vani juče....al rekli mi da nije bilo tolko zanimljivo tak da...išo sa sam ujom i bratičem gledat umri muški 4.0...baš je simpatičan filmyes...malo su pretjerali u nekim situacijama di on preživi...al nea veze...eee da...idem na hajduk-sampdoriathumbup...to bi moglo bit zanimljivo...navijat ću ko glupanlud...ima da bez glasa ostanem...kad budem u splitu naću se sa karlom na kavi...i perićem ak bude u splitu...reko sam joj da mi ponese neke prijateljice da se družimokisssmijeh...bio sam juče ujutro sa tuxom u gradu...on si išo kupit neke majice...majice su veri najs...pogotova ona frrrfrrrofl...a ni ona od maidena nije loša...al ta nema sokola na sebi... eee predala mi drkyca neku štafetuno...sad ja to moram kao rjesit...loša ideja..i sam da znate da ja neću bit tolko okrutan da dam nekom to predam...

°[1.] -> OPIŠI SE U PAR TOČAKA

-otvoren
-uvijek za zaje.anciju (nisam prost ko drkyca...ja sam stavio točkusmijeh)
-iskren...nije baš da sam cijelo vrijeme...al pokušavam bit što iskreniji...
-lijen ponekad...
-hiperaktivannut
-ma glavna točka je...simpatičandead

°[2.] -> PAR RECENICA O SEBI

-gladan sam...hehe...ma šalim se...njami
-obožavam izlazit...i bit sa društvom negdje...party
-nemogu bez nogometa...glazbe...prijatelja mojih...
-kad nisam vani...stalno sam za kompom i tv-om
-de pa ovo 1. i 2. je skoro pa isto... opiši se u par točaka i par rečenica o sebi...mislim...u čem je razlika...zujo

°[3.] - > ISTINA ILI LAZ

-zavisi kako kad...hehe...ma šalim se...uvijek sam za istinu...jer istina će se uvijek saznat...a lažima ces sam još više sje.at stvari...

°[4.] - > MRZNJA ILI OPROST
- de pa nisam neko govno od čovjeka (isprike davorinu...nisam mislio na ništa lošesmijeh) pa da mrzim nekog zbog nečeg...uvijek mi je draže oprostit nekom neg da ga mrzim...

°[5.] - > SLADOLED ILI KOLAC

-ovo je najteže pitanje dosad...hmmm...paaa....joooj...neznam...ja mislim sladoled...al ima i kolača finih...al...ma jooj...neznam...sad sam se naživciro...too...pa znam imam ideju...stavite mi u kornet kolač...pa neču imat problema...UVIJEK OPERITE ZUBE POSLIJE KOLAčA I SLADOLEDA mouthwashmouthwashmouthwash

°[6.] - > MOTOR ILI AUTO
-auto...zato što je veći...i mogu povest nekolko ljudi u njemu...mogu ko u reklamama...pustit glazbu pa onak mahat glavom ljevo desno...al i motor ima svoje dobre strane...al da biram uzeo bi auto...

°[7.] - > DISCO ILI KAFIC
-e ovo je glupo pitanje...u kafić idem na kafu...sa društvom na nekolko sati...neću ić u disco na kavu...a najbolje je zapravo party kod nekog...partypartyparty

°[8.] - > NOGOMET ILI KOSARKA
-pa naravno da je nogomet...treniram ga vec nekih 7-8 godina...sad sam u olimpiji...naravno da navijam za hajduk...al ni košarka nije smeče...kad nema nogometa na tv-u mogu i nju pogledat...hrvatska

°[9.] - > TRI ZELJE OD ZLATNE RIBICE
-ma glavna želja mi je da imam u budućnosti dobre prijatelje ko što ih imam sad...da imam dobar posao...i da sam sretan sa sobom...

°[10.] - > STO TE PRVO PRIVUCE NA LJUDIMA
-hmmm...neznam...čekčekček...jel kod muške il ženske osobe...ma šalim se...pa privuče me smisao za humor...otvorenost...iskrenost...i tak to...nutzujosmijeh

°[11.] - > GDJE SE VIDIM U BUDUCNOSTI
-vidim se...e matere mi neznam...za 10 godina...završim srednju...hehe...ma neee...neću ja nijednom past...sam da znate...a neznam...vidim se sa nekim poslom...okružen prijateljima...i nekom curom...smijehbang

°[12.] - > OSOBE BEZ KOJIH NE BI MOGLA SVOJ ZIVOT ZAMISLIT
-moji prijatelji...neću ih nabrajat...ak nekog zaboravim onda sam gotovbang...i roditelja...rodbine...

°°STAFETU PREDAJEM-vec sam reko..nikom...smijeh

efo predajem i ja stafetu...predajem ju mojem picassu


efooo došo ja do kraja... pozdravljam sve one od proslji put uz neke dodatke: nera dubravko stupar marino tena...i znam da sam nekog zaboravio al sad se nemogu nikog sjetit...mahwavemahwavemahwave



| CoMeNtIrAj (471) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.