garfield mrcina

utorak, 30.01.2007.

Freand Američki Nogomet!!!

Danas je bio jeben dan izgubili smo od Francuza!!!!!nononononononono
No dobro jebem ti Francuze. Barem je meni u školi bilo dobro. Mislio sam i mislio koji sport (ali s frendovima) da igram. Baš sam s frendovima raspravljao o Američkom nogometu. Gledajte ga na Z1 nedjeljom!! Napravio sam SVE. Strategiju, branič, querterback... s frendom pelom sam malo po školi igrao rugby. Frajer je pobro nate kakve batine. Puf!!
Na TZK smo igrali odbojku. Dobili smo ih velkom razlikom. Morali smo na karike za ocijenu. DOBIO SAM 5 !!!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup S burazom sam se šoro za igru. Uzo je loptu plastičnu i tuko me s njom. Frajer je stariji od mene 3 godine i 3 dana. Pobro sam opake batine.deaddeaddeaddeadheadbangheadbang
Još jednom pitam JESTE li skinuli Maple Story?!
Eto to je sve za danas. Pozdravljam:
Niku
Marsy
Brunu
Maju
I sve vas blogere...

30.01.2007. u 21:13 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo sam stavio tek tak ali pisat ću o svemu pa i o njemu. (trebate znati engleski ako želite čitati njegove stripove na mom blogu)=)










www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Get your own countdown at BlingyBlob.com