garfield mrcina

nedjelja, 28.01.2007.

Najbolji frendovi

Neću vam govoriti njihova imena nego nadimke.
Freak je moj najbolji frend ide samnom u rezred i zajebavamo se sve u 16.
Tola je isto moje najbolji frend, ali ono da ga upoznate znali biste da se frajer zajebava sve u 106.
Nima je isto ko prva dvojca frajer se malo previše druži s curama, ali čini se da ga cure razumiju.
Salata isto ko svi frajer pametan, ozbiljan nekad se zajebava.
Nika ona je moja najbolja frendica i stara joj je malllllo prestroga, ali je ona OK.
Nedjelja je bila OK sad gledam Bitange i princeze. Samo me starci zajebavaju oko učenja. Uči, uči, uči!!! Jebote da popizdiš!!!!!
Ako ste čitali moj blog nadam se da ste skinuli Maple Story zato jer je to najjebenija online igrica (naravno poslije WOW-a)
To je to za ovaj drugi postthumbupthumbupthumbup

28.01.2007. u 19:51 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo sam stavio tek tak ali pisat ću o svemu pa i o njemu. (trebate znati engleski ako želite čitati njegove stripove na mom blogu)=)










www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Get your own countdown at BlingyBlob.com