garfield mrcina

subota, 27.01.2007.

Intro(uvod)

Ono počet ću vam prodavati šprehu o svima iz mog razreda i svašta. Imam frendova na pretek. Imam ih više nego tekućine u svome tijelu!! Ja sam .... i živim u Zagrebu. Živim u Dubravi i idem u osnovnjak. Dosadno je i imati posao ili ići u školu.burninmadburninmadburninmad Najbolje bi bilo da idem u vrtić.
Imam dost velku obitelj ali ne kao moj frend (by the way evo njegovog bloga jeza.blog.hr)
Škola je sasvim OK nema nijedne jedinice u drugom polugodištu. neki moji frendovi su jučer dobili po dva komada sukija. Profa iz njemačkog/razrednica me je jučer trebala pitati ali sam se izvuko svojim šarmom!!! Ha,Ha!
obožavam igrati igrice pogotovo maple story skinite ju na www.nexon.net
eto to je sve od mene za prvi post

27.01.2007. u 21:30 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo sam stavio tek tak ali pisat ću o svemu pa i o njemu. (trebate znati engleski ako želite čitati njegove stripove na mom blogu)=)










www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting
www.ImagesForMe.com - Free Image Hosting

Get your own countdown at BlingyBlob.com