Design by: Bibi
Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

_*Adr1@n@_*



icq:198579390
e-mail:garawamala@hotmail.com




_Zowem se Adriana_
...ziwim u Rijeci (zamet)...
imam 16 godina...=)









*Blogowi koje chitam=)*

DoDo and Tikach=)

t3chnomaca*

GiGi =)

psiho*

princ3ss=)

PsY-wj3w3r*

b@dkittys=)

ž3ljana*

An@=)

fraj3r*

suziii=)

DIZ@JN*

klubskascena=)

jacbri*

obala-slowenija=)



Slomila te mala garawa
swe ti snowe s wjetrom odnjela...
slomila te mala garawa
srce ti je ukrala...
slomila te mala garawa
swe ti snowe s wjetrom odnjela
samo nebo zna gdje je nestala
*mala garawa*...=)





*Ako sumnjas da mi se nesto dogodilo
ne placi od od srece sjeti se da KUJA
poput mene nikad ne umire...=)*




**Truju me twoje oci i taj njihow
pogled truju me twoje usne i taj lijepi osmjeh
ipak sad dok na koljenima klecim
molim Boga da se od tog otrowa
NE IZLJECIM!!!=)**




Woljela bi da sam droga
da me wolis kao Boga
da me ubrizgas u wene
i da umres zbog mene...=)




















































nedjelja, 12.11.2006.

mmm...petak...

prwo ono wažno pomirila sam se sa leom!weee!!!!smijehkako???pa u petak smo se malo naroljali i bili ponowno zajedno...bila sam u petak u alter egu na partyu sa ančicom predomišljala sam se dali da idem ili ne ali na kraju sam otišla.. najprije smo otišle kupit za pit a onda zadnjim basom do tamo!!bilo se super osim šta su me pojedine osobe užasno žiwcirale ali prežiwjela sam =)))...oko 4 i pol smo se pokupile ća išle smo pjege doma koje luđakinje..brzo smo i došle trebalo nam je samo pola sata do zameta!!drugo jutro kad sam se probudila mislila sam da će mi glawa puknut koliko me bolila headbang u subotu nisam bila nigdje wani samo sam otišla sa frendicom đir do grada na cugu i doma!sutra je weć ponedjeljak imam ujutro školu ajme ko će se dignut...kad će wiše ti šugawi praznici...slike neću stawljat imate ih na klubskoj sceni dodotowa remek djela hehehehe... pozz kizZich garavamala*thumbup



RockYou FXText - Get Your Own


čak imam i swoju zwjezdu na stazi hmmmm...



| komentari (32) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.