MySpace Layouts

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

MySpace Layouts

gara =)

01.04.2006., subota

Prvi april!

Ej ljudi!ak vas danas nemože ništa nasmijatno,posijetite ove blogove:prelijepa.blog,savrsena9.blog,maca u stiklama.blog!Kazem vam n asmijat cete se do suzawink!Tu ima takvih laži......suvišno je i pričat.Odite i smijte se!Takve gluposti i laži u životu nisam čula!Meni je jadno kad ljudi glume nešto šta nisu,al bi to htijeli bit.I još to objavljuju na blogu.ak su sve tak bogate,bogatije od Paris Hilton,zašto se onda ne zna za njih!A još mi je gluplje kad im ljudi vjeruju i onda im daju savijete tipa:"Ja tebe žalim,nije ti sve u novcu"greedy....Kak im možete vjerovati!Možeš si mislit kak su one bogate!Ja mislim da su ti ljudi koji to rade bolesni i da trebaju POD HITNO posijetit nekog dobrog psihića!I to kaj stavljaju slike s nekih internet stranica i onda seru da su to one,pa vidi se da to nisu one!Jedna je napisala da joj kao tata nosi s helihopterom 10 000 dolara na vrh zgrade(dućana)!Da to ti pogotovo vjerujem!I glupo mi je kad pišu:"šminkeri vladaju,metalci i rockeri padaju"!I ja sam Šminkerica,al ne mogu osuđivat druge ljude samo zbog toga kaj su metalci ili rockeri!Aglupo mi je onda kad rockeri i metalci ostavljaju komentare da su svi šminkeri glupi...O UKUSIMA SE NE RASPRAVLJAthumbup!Bok!!!!wave

myspace layout


- 19:35 - Reci šta misliš! (9) - Ne trebaš printat... - A stisni ak baš moraš...

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi