ponedjeljak, 27.11.2006.

Evo mene iz mrtvih...

eJ JO!
dobila sam komentar koji me potakao da napišem post...
posto nisam nist pisala o koncertu evo sad ću...
koncert je bio fenomenalan, samo što sam se malo razočarala što nam nisu htjeli ispunit sve želje...
šmrc šmrcnono
Six pack je bio fenomenalan kao i uvijek i uživala sam!
oni koji nisu isli a vole da slušaju tu muziku mogu samo da požale što si nisu izdvojili 30 kn za tu svirku...

evo naših junaka koji su podigli raspoloženje svim vjernim slušateljima u oxygenu pa tako i meni...
ja sam stajala na nekom šanku sa strane pa je slika jadno mal ispala ali nema veze ( baterija mi se bila ispraznila pa imam samo jednu sliku od six packa)

Image Hosted by ImageShack.us

ja prije koncerta....to da ne zaboravite tko sam....

Image Hosted by ImageShack.us

ja i moja ivana, prije konca...

Image Hosted by ImageShack.us

neće biti novog posta bar jedno mjesec dana, mora da se ući...
ak očem u Beč na faks....
jah loves you...
big rasta kisssssssssssss.......

00:20 | Komentraj (1) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:....SO JAH JAH SAY... Dizajn by:Freaky Layouts