ponedjeljak, 13.11.2006.

sO JAH JAH SAy

Evo stavit ću vam slike od subote...
Danas sam se upušila ko đubre.....
Uglavnom kod mene dosada...
Baš sam se iskreveljila...dead
Nisam bila dobre volje...namcor
I trebalo mi....
Sad sam donekle dobro...rolleyes
Evo slike...


Ja na putu prema kaplji....


Image Hosted by ImageShack.us


Da... kao sto vidite...ja....


Image Hosted by ImageShack.us


Moja seka i Ivana...(one lude koke koje mi napisaše post u subotu navečer...roflrofl)




Image Hosted by ImageShack.us


I opet te lude koke....

Image Hosted by ImageShack.us


Bili kasniuje na tamburašima, a već imate opis u prošlom postu...
aj jah vas vodio....
Jah loves you!!!!!!!!!!!!!!smokin

23:05 | Komentraj (0) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:....SO JAH JAH SAY... Dizajn by:Freaky Layouts