nedjelja, 12.11.2006.

STROOOONGGGGGG KAFFAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

partyE OVAKO....kaji i ivani bilo dosadno pa se nakrkale strong kaffom i sta će....aj idu michi demolirat mal blog...hahaha....e tak ti je to miha kad mi govOriš lozinke....naughty
ugl. bili mi vani napokonnnnn... prvo smo bili u kaplji,ono cuga_PIVO&PELIN-AFKORS,I tak mi cugamo kad ono neki matori napo našu malu melu oče ju barit al seka ne dablabla, i popili pivo&pelin i pravac-PARK.Ja i moja ivana ko i obično divile se kosama,dok su mela i dunja sprdale (whatever) devića.onda kao govno na kraju šugavi WEST- ja,mela i ivana ostatak se rasplesali na tamburaše...ono...sve je ona meni kekse pojelaa ja sam jadan osto gladan ona se najelaaaaaaaaaanjami
poslje svega krenile kuć i dok smo čekali bloody tramvaj ja i mela se malo(malo hahahaha) posvađale a ivana se smijala ko i obicno.(e da,ivana spavala kod mene al se nije usudila spavat samnom u istom krevetu-e da ivana kad lakat proradi lol i završi u ustima)
kad smo došle kuć poslije slavonske večeri i slavonska večera(tj.doručak)-kaja i ivana tuku po kulenu a miha sere li ga sere kao jadne životinje,kak možete....bla bla....
moramo se ja i ivana dogovorit da joj za božić okrenemo neku svinju...pa pod bornjami

kad smo se najeli-mislim na mene i ivanu jer mihaela sigurno nije,od sira i vrhnja i zelja nekog,skuvali smo strongggg kaffa.
i tak dok smo pili kaffu i i igrali naše bolesne igre,meli se prispavalo pa nas pizda prepustila čarima neta umjesto da održi naše druženje uz pravu dozu stronggg kaffe....
i tako mela spava,malo smo je zajebavali,više se ne usudimo,malO je počela divljatpuknucu
uglavnom 6:30 je ujutro ja i ivana još budneeeeee,kao neš novo bang
to bi bilo to neda nam se srat više...mela će nam jebat mater kad vidi ovo.....rofl al nema veze...jbg bilo nam dosadno
htjele smo stavit slike al nam se niiiiiikaaaaaaaaaaaakooooooooooo neeeeeeeeeeeda
ajd narode pozz

KAJA&IVANA

05:54 | Komentraj (3) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:....SO JAH JAH SAY... Dizajn by:Freaky Layouts