srijeda, 08.11.2006.

Strava.........i..............užas

Zdravo narode,
eo mene...
Jebo te ova subota mi je bila najgora dosad...
Isla do kapljice( birtija u koju izlaze mladi- razlog-osječko 6kn...) i nisam imala di sjest...
Osla onda do snoopya (kafić) popila kavu s sestrom i naj legicom ( subota navečer i ja pijem kavu - boze udari me nečim i nemoj promasiti)...
Kad smo popile kavu osle smo do Westa ( night club ) i tamo kao šečer na kraju- tamburaši........
Kući sam osla u 12...
Nemam vam vise sta za rec, zaključite sami....
Koja bjeda...ajme...
sve u svemu, užas...
kući smo stopali i smrzavali se...uglavnom ustopali smo nekog lika koji je nas pet odvuko do retfale...
fala Bogu pa ima još poštenih ljudi na svijetuuuu...
pogledajte slikice...
Evo vam odmah slike i od helloweena u hiru...
Big rasta kisssssssss....
Dont drink and walk take a joint and fly...
Evo prvo od helloweena....

Ja sam vam za helloween inaće bila indijka, malo mi to i nije za helloween, ali me kasnije legica proglasila šizofreničnom ubojicom koja se kamuflirala u indijku pa sam bila donekle u duhu helloweena...

Image Hosted by ImageShack.us

Moja legica Ivana bila vještica, a Marita neka ženska iz nekog filma....a ostale legice...pa pogledajte....



Image Hosted by ImageShack.us


A lege...pa harry poter zvani Dac i Stefan zvani....pa...Stefan..heh...



Image Hosted by ImageShack.us


I došli smo do subote....
Prvo, narvano, spremanje kod Jovice...
I rezultati su....

Image Hosted by ImageShack.us Ja i moja sekica Kaja...

Ja i Jovi vani...
Igra rock´n´roll cela Jugoslavija sve se oko nas ispravlja i savija....heh...

Image Hosted by ImageShack.us

To je to za danas....
Bokić do idućeg posta......












02:38 | Komentraj (7) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:....SO JAH JAH SAY... Dizajn by:Freaky Layouts