srijeda, 18.10.2006.

Evo mene opet......

Sigurna sam da svi vole viceve pa evo posto je suša kod mene u zivotu, citajte i smijte se ( ili ne);

Ovakve bajke Amazonke pričaju svom ženskom potomstvu...

Nekada davno
u nekoj dalekoj zemlji,
lijepa, nezavisna,
samopouzdana princeza,
naletjela je na žabu dok je sjedila
na obali nezagađene bare,
i zelenoj poljani blizu svog zamka.
razmatrajući ekološka pitanja.

Žaba je uskočila u princezino krilo
i rekla:
"Elegantna Damo,
ja sam jednom bio naočit princ,
sve dok me zla vještica nije začarala.
Međutim, jedan tvoj poljubac,
će me ponovo pretvoriti u
lijepog i mladog princa, što ja i jesam,
i tada, moja draga, mi ćemo se vjenčati
i osnovati obitelj u tvom zamku
sa mojom majkom,
gdje ćeš mi ti kuhati,
rađati moju djecu, prati moju odjeću,
i pritom
osjećati vječnu zahvalnost i sreću za to."

I te noći,
dok je princeza raskošno večerala
lagano pržene žablje batake
začinjene bijelim vinom
u krem umaku od bijelog luka,
tiho se nasmijala i pomislila:
"Pa ne bih baš rekla"



I sljedeći....vic....

Muž i žena odluče otići na odmor na jezero poznato kao meka i raj za ribolovce.
Muž obožava u ribičiju izaći u cik zore, a njegova žena obožava u miru čitati knjige.
Jednog jutra se muž, poslije nekoliko sati ribolova, vratio i odlučio malo drijemnuti, a žena tada odluči sama izvesti čamac na jezero premda se na njemu sama baš i nije najbolje snalazila.
Upali motor i izveze čamac na jedno usamljeno mjesto, baci sidro, izvadi knjigu i nastavi uživati u tišini i čitajući svoju knjigu.

Tuda naiđe ribolovni inspektor u svom čamcu, pristane uz ženin čamac i kaže:
"Dobro jutro gospođo. Što to radite?"
"Čitam knjigu", odgovori ona (i pomisli: zar to nije očigledno?)
"Nalazite se na dijelu jezera zabranjenom za sportski ribolov", obavijesti je inspektor.
"Žao mi je gospodine, ali ja ne pecam. Ja samo sjedim u čamcu i čitam knjigu".
"Da, ali u čamcu imate sav pribor potreban za pecanje i što se mene tiče mogli bi s pecanjem otpočeti svakog trenutka. Bit ću primoran povesti Vas do stanice i protiv vas podnijeti prijavu", reče on.
"Ako vi to zaista i uradite onda znajte da ću i ja protiv vas podnijeti prijavu, ali zbog silovanja", odgovori mu žena.
"Ali, pa ja vas nisam niti dotakao!?", reče inspektor.
"Da, ali vi za to imate sav potreban pribor i što se mene tiče mogli bi s tim otpočeti svakog trenutka ... "
"Doviđenja gospođo i uživajte u ovom lijepom danu".

POUKA :
Ne ulazi u raspravu sa ženom koja čita. Vrlo je vjerojatno da ona zna i misliti.




The next....

Zašto se muškarci i žene ne razumiju?





Žena kaže:
Tu je takav nered! Daj,
to moramo pospremiti nas dvoje.
Tvoje stvari leže na podu
i ako ih ne operemo odmah,
sutra ćeš biti bez odjeće.


A evo što je muškarac čuo:
Bla bla bla bla daj
bla bla bla nas dvoje
bla bla bla bla na podu
bla bla bla odmah
bla bla bla bla bez odjeće.


Vicevi su malo feministicki nastrojeni, a sta da se radi....
Kad svi mi znamo odnose muskarac i zena...
E kad smo kod te teme evo dvije cinjenice...

Muskarac ne moze dvije stvari raditi odjednom, zene mogu cak i vise njih. ( DOKAZANO )
zene su ljepsi spol...to je samo po sebi cinjenica...
Ajd laku bok lijepi moji...


23:39 | Komentraj (3) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:....SO JAH JAH SAY... Dizajn by:Freaky Layouts