utorak, 17.10.2006.

Jooooooooj...

Ne ide mi ovo s blogom, hostala sam slike i na blogu se pojavile gigantski isječci od tih slika, jebem mu mater, koja sam ja plavusa ( u dusi ). Ma dam vam slike kad mi se bude dalo zajebavat oko toga...
Posto jako volim poeziju evo vam par pjesama koje će prepoznat svaka umjetnička duša:

ANNABEL LEE E.A.Poe
Prije mnogo i mnogo godina,U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela,koju su zvali imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:Da voli, i da se volimo mi
Bio sam dijete i bila je dijete-U carstvu kraj mora to bi-
Al' više neg' ljubavlju mi smo se ljubili, Ja i Annabel Lee
I zbog toga nebeski krilati anđeli bili su zavidni
I to je razlog što jednom davno-U carstvu kraj mora to bi-
Vjetar se spusti iz oblaka,noću, sledivši moju Annabel Lee
I došli su plemeniti rođaci njeni,meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu u tom carstvu što kraj mora bi.
Zavidjeli su nam anđeli s neba,-Ni upola sretni ko mi-
Da!To je razlog(kao što znaju U tom carstvu kraj mora svi)
Što noću je vjetar iz oblaka doš'o i sledio Annabel Lee
Al' ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što su stariji bili neg' mi, i mudriji mnogo neg' mi
I niti anđeli,gore na nebu, ni podmorski demoni zli
Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše lijepe Annabel Lee
Jer mi ne bljesne mjesec,da sna ne donese o lijepoj Annabel Lee
Kada zvijezde se stvore,vidim kako gore tek oči Annabel Lee
Tako ležim pored svoje drage do zore
Svoje drage,-drage,-života i mlade,
U njezinoj grobnici uz more
U njenom grobu uz šumorno more.







JA TE OBOŽAVAM C.Boudleaire
Ja te obožavam kao nebo noću,
O posudo tuge, i tvoju mirnoću
Ja ljubim sve više što mi bježiš dalje
Pa i makar mislim da te tama šalje
Da bi ironično razmak povećala
Što ga je do neba već priroda dala.
U divljem naletu nasrćem i skačem
I k'o crv lešinu ne bih dao jačem!
I meni je draga, u očaju slijepom,
Čak i ta hladnoća što te čini lijepom.





Johan Wolfgang Goethe

TIŠINA NA MORU

Bez pokreta spava more.
U vodi je svuda pokoj.
Zabrinuto gleda mornar
Po toj pučini širokoj.
Niotkud ni daška vjetra!
Strašna, smrtna tišina:
Bez ijednog se vala
Pruža beskrajna daljina.





Znat ćeš da te nevolim i da te volim,
jer živjet je moguće na dva načina,
riječ je samo krilo tišine,
a vatra čuva polovinu studeni.

Volim te da bih te počeo voljeti,
da bih ponovo počeo beskraj,
da te ne bih prestao voljeti nikada:
zato te još uvijek ne volim.

Volim te i ne volim, kao da imam
u svojim rukama ključeve sreće
i nesigurnu sudbinu nesretnika.

Moja ljubav ima dva života da bi te voljela.
Zato te volim kada te ne volim
i zato te volim kada te volim.

P. Neruda






Faun
Te nimfe, da ne odu želim.
Bijelu
Put im ćutim u tim bljescima u
velu
Satkanu oda sna strasna.
Zar voljah tek sanje?





TO MOŽE SAMO ŽENA KOJA LJUBI M. Krleža

To može samo žena koja ljubi
tražiti malo,poklanjati sve.
Dani su teški,zagrljaju grubi
a ona ko nekad vjeruje u sne.

Vjerna i tiha zna još da čeka
kada i ne misle na nju.
Prolaze dani,ne vraća se rijeka,
a ona još uvijek stoji tu.

To može samo žena koja ljubi
pružati nježnost i živjeti bez nje...




TOPLE USNE ŽENE

noći su ovdje ćudne dileme
ulična svijetla naglo blijede
a u mraku sobe
miris kose njene
lebdi svuda oko mene
noći su ovdje ravnodušne sjene
kad spavam zaklanjam lice
i uvijek sanjam
tople usne žene
kako me ljube
noći su ovdje nepoznate priče
gasim cigaru i dižem se tiho
i nikome ne dam
da mi u snove uđe
uživam dugo
gledam je kradom




VOLI ME VEDRO
Voli me vedro k'o što voli zora,
Kada iskri smijehom, kad biserom gori.
Obraduj i nadom i prozračnim snima,
I tiho zgasni u pramenju dima.
Voli me tiho, k'o što voli luna,
Bestrasna, s hladnim sjajem liskuna.
Osvijetli svijet moj čudo i tajnom,
Odmor na putu mračnom i beskrajnom.
Voli me prosto, k'o što voli potok,
I moj i ničiji, cjelovom brzotok,
Zagrli, predaj se i dalje traži.
Kad razvoliš, idi- ne boj se, ne laži.




Dosta pjesama, nadam se da ste nahranili svoje siromašne duše ako ne čitate poeziju....
Jebeno bi htjela da dođe Macka - b u Hrvatsku, znam da je davno bio u Močvari.
Jedan reggae koncert koji je bio u Osijeku sad nedavno su bili Stillnes i ja ih propusti.
Odkad se klub zatvorio koncerti se nemaju gdje održavati, a kad se pita neke domače pank bendove zast ne dolaze, kazu da ih nitko ne zove...
Svi bi rado dosli u Osijek da imaju di...
Čak je i Let- 3 napomenuo kako bi rado dolazio češće da ima neka dvorana u kojoj se može organizirati a ne stalno u šatoru.
Osijek se treba ugledat na Zagreb.
Uopće ne znam zašto ovi iz Zagreba dolaze vamo kad tu osim promenade, koja je samo ljeti nastanjena, nema nista...
Klub mladih mi nedostaje, prvenstveno zbog koncerata, party-a, prijatelja, a i nekih mojih osobnih razloga...
Ocu da se vratiiiiii......buuuuuuuuaaaaaa........


20:41 | Komentraj (0) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:....SO JAH JAH SAY... Dizajn by:Freaky Layouts