worldofwarcraft.com World of Warcraft,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> worldofwarcraft.com World of Warcraft,blog.dnevnik.hr/gangzta" />

gangzta

27.04.2006., četvrtak

worldofwarcraft.com World of Warcraft

Napokon je došao i taj dan, DOBIL SAM WoW-a, frendu z razreda koji je s KC sam dal pare i donesel mi ga je sad morem ORIGINALA igrati nema više pirata i bugova. Za one koje neznaju to je najigranija online igra u kojoj su dvije strane Aliance i Horde i u skokoj od njih po četri rase. U Alianceu su humani, night elfi, dwarfi i gnomi, a u Hordi orki, undeadi, taureni i troli. U igri ima devet klasa koje se biraju nakon izabiranja rase. Postoje druid, hunter, mage, paladin, priest, rogue, shaman, warrior i warlock ali se nemre izabrati svaka klasa za svaku rasu. Poslije toga se salže fizički izgled lika (muški, ženski, boja kože, kose...). Kad uđeš u svijet WoW-a nemreš više izači pa dobro razmisli el' imaš vremena i mogučnosti jer nije baš jeftino. U igri treba postati čim veči level i skupljati eksiriense pomoču rješavanja kvestova i ubijanja raznih stvorenja, skupljati djelove kompleta koje lik nosi na sebi i koji ga pojačavaju za borbu protiv drugih igrača i stvorenja.
To bi bilo od mene a ako vam se igra sviđa naručite si ju jer je ZAKON, a ako nemate love probajte prvo s piratom ko i ja.
- 12:39 - Piši!!! (11) - Printaj!!! - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Something about

Moj prvi blog, na njemu možete naći gluposti, gluposti, gluposti i ... gluposti!!!

nekaj o meni:
Imam par godina idem u Đurevac u srednju, zanimanje mi je tehničar za računalstvo, slušam sve osim gluposti i narodnjaka, a najviše rap, best raper EminEm, 2pac, 50 cent...

Koj blog za posjetiti

Watch This!

Image Hosted by ImageShack.us

Nekoliko slika omiljenih rappera

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us