gangzta

14.04.2006., petak

Igre

Danas sam probal tri igre. Igrati naravno!!!(za bolesne umove) Prvo WoW-a za one koji neznaju a tih je malo World of Warcraft. Igral sam ju dosta dugo na fun serveru al' jer je pirat baš mi se više i neda!!! Posle WoW-a Americas Army z Perom to bi možda i igral duže vreme, a i budem samo dok mi se bude dalo prelaziti duge treninge kojih ima dosta, zapravo najviše kaj sam dosad videl. Pa nakraju OGame koj mi je tak-tak dobro su osmislili samo da nije na internet stranici i da se ne čeka tolko dugo da ze zgrade naprave i resursi napune!!! Nešto više OIgri: Kao što rekoh igrase na netu točnije na ovoj stranici OGame neznam ni ja još točno koji je cilj jer sam tek započel ali ima više univerzuma, dok si kreiraš accounta na stranici biraš ime svog planeta, pa poslije gradiš zgrade kao za proizvodnju metala, kristala, energije, laboratorij za istraživanje itd. Ako koga zanima treba ju posjetiti jer nije baš tak loše.
Zutra vjerojatno opet po starom, igral bum sve troje jer nebum znal kaj bi pa pozdrav. thumbup
- 23:54 - Piši!!! (1) - Printaj!!! - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Something about

Moj prvi blog, na njemu možete naći gluposti, gluposti, gluposti i ... gluposti!!!

nekaj o meni:
Imam par godina idem u Đurevac u srednju, zanimanje mi je tehničar za računalstvo, slušam sve osim gluposti i narodnjaka, a najviše rap, best raper EminEm, 2pac, 50 cent...

Koj blog za posjetiti

Watch This!

Image Hosted by ImageShack.us

Nekoliko slika omiljenih rappera

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us