gangzta

26.03.2006., nedjelja

??????

Kak i naslov govori neznam kaj bi pisal pa vam dajem jedan spot

Music Video Codes By HotGet.com
FREE Myspace Profile Spy By WhosOnMySpace.com
- 21:57 - Piši!!! (5) - Printaj!!! - #

24.03.2006., petak

Changes

Morete videti da sam si zmenil URL-a i predloška. Zakaj? Jer mi se onaj prije nije sviđal malo (dobro malo više) je bil bedast URL i naslov, ajd parking to sam del kaj mi je prvo na pamet palo jer nisam ni kanil bloga imati al kad me je Pero nagovaral pa sam popustil i sad pišem.

- 16:21 - Piši!!! (2) - Printaj!!! - #

10.03.2006., petak

bloger

Frend je napravil bloga koji neje baš nekaj (ha ha šala) O.K. je, morete ga posetiti na ovom linku Nikola ili levo na !bolje ne kliknoti! --> Presečan.
- 20:51 - Piši!!! (1) - Printaj!!! - #

09.03.2006., četvrtak

freak

Bok, dugo nesem ništ pisal jer mi je net bil strgan...
Ali idem ja sad o naslovu posta! Ima jeden freak v razredu koj me tak nervira dok ga jemput ne poterem!!! E a tip je tak mutav napravi nekaj i onda se sam sebi smeje i gledi okolo el mu se ko smeje... Kaj to neje DEFEKTNO? Čak sem ga i prekrstil z M.M. v Budala. E al pol razreda veli da je defekten al on to ne kuži i moreš ga je**ti. Misli da je FACA a u stvari je KRETEN i misli da je najakši (malo k!).
- 21:31 - Piši!!! (2) - Printaj!!! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Something about

Moj prvi blog, na njemu možete naći gluposti, gluposti, gluposti i ... gluposti!!!

nekaj o meni:
Imam par godina idem u Đurevac u srednju, zanimanje mi je tehničar za računalstvo, slušam sve osim gluposti i narodnjaka, a najviše rap, best raper EminEm, 2pac, 50 cent...

Koj blog za posjetiti

Watch This!

Image Hosted by ImageShack.us

Nekoliko slika omiljenih rappera

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us