body electronic malfunction. body

more more ja bi na moree.

IZLET.krk.

aaah sve je krenulo tako da se niko nije naspavo jer smo u 10 do 7 bili pred školom. a ja sam se digla u 5 i 30 (?!) dakako, prvo smo svi bili nikakvi, nekolicina nas je htjela spavat u busu a ostali nam nisu dali, jer su oni bili preuzbuđeni pa su skakali i vrištali po busu. dobro. došli smo mi i na taj krk, i nakon 4 godine opet gledali i slušali o bašćanskoj ploći (u 4. razredu smo isto bili u crikvi, pa smo imali mini izlet na krk). sve oke. došlo je i vrijeme kupanja, kakti najbolji dio izleta. ja se baš i nisam brćkala u vodi, tek toliko u plićaku, dok nismo unajmili pedalinu, i dok me nisi bacali dolje, i samnom skakali u vodu. neki nemaju za vodu, a ja sam se nagutala vde ko nikad. al ajd, bar mi se nos odštopo. djeca su skakala, ja sam se sunćala jer je sunce bilo diiivno, svi smo izgorili, pa čak i ja koja sam imala kosu prek ramena, a po njima sam izgorila. sve u svemu, kasnije su me prskali, i nikako da se osušim. kosa ne da mi je divna, nego nema tih para za koje bi oprala kosu. a morat ču za kojih par dana. :(


profesor: znaš, lucija. uhvatio sam tebe i ovog malog kak te hvata za kojekakve dijelove tijela.
raska: sd ga možeš tužit za sexualno zlostavljanje.
ja: ak čemo tako, kog onda nemogu?


act bad. don't hurt me. talk sexy.
a plaža je bila PREdivna
Image Hosted by ImageShack.us

30.05.2008. | 00:43 | | 9 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn : patka dizajn

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

love 463.

. trance is legal


zatajeno ovisna
zaljubljena
sa njom igraš se dva puta dnevno.
pričljiva.
njoj se vidi kosa.
ona te gleda.
ona zna za sebe.

lu love:
over and out.
trance addiction.