Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu

O MENI

Ime: Kristijan
Nadimak: Kiki,Gerso
Datum Rođenja: 22.05.1992
Horoskop: Blizanac
Škola: O.Š. Mladost
Naj frendovi: Marac,Karlo
Ostali: David,Tin,Blakša,Bobo,Jakov,Pazman,
Bruno,Jura,Marin,Markusi,...
Naj Frendice: Ema,Anuška,Ela
Ostale: Marta,Ivana,Emma,Talija,Ida,Daria,...
Sport: Košarka
Hobi: nemam
Slušam: Rap i Hip Hop

VOLIM: rap i hip hop,break dance (i volio bi ga naucit jednog dana),nogomet i kosarku,frendove,frendice,zajebavanje u školi,klizanje,hokej,igrat hokej vani s frendovima na rolama,zajebavat mirka,jesti sve sta mi je fino a sve mi je fino (a još uvjek sam mršav) i jos puno toga al se nemrem sjetit.

NEVOLIM: đurkanicu(profa iz kemije),ucit,jednu osobu (necu rec ime), i to je uglavnom to.nemam puno stvari koje nevolim


Moj msn: ksoger@hotmail.com



Get your own countdown at BlingyBlob.com

LINKOVI


...martina...

...nina fejkerica...

...nigericaa...

...karlo mali tovar...

...pazman...

...ema bistra plavusa...

...marin...





My Radio






































Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 12.04.2007.

Najsretniji dani u mom zivotu!!!!!!!

da kao sto i naslov kaze ovaj tjedan su fakat najsretniji dani u mom zivotu.e da kao prvo sretan uskrs svima jer meni je ovaj bio prejeben.mislim bio sam u samoboru ko i svaki uskrs one gluposti okupljanje obitelji i tak a ja sam pizdio od dosade pa sam otiso van i ko kreten igro hokej sam sa sobom.i onda smo napokon doma otisli pa sam visio na msn-u i dop se sa martinom i pricali smo malo i onda je ona rekla nesto zbog ceg sam bio jako sretan i sutra smo se nasli al necu nis govorit kaj je bilo da se ona nebi ljutila.i u utorak smo ja i marac skroz do gorice isli sa biciklima i presli smo preko 30 km.ono nema do tam pjesacke staze pa smo po nekom kanalu pored ceste isli ko kreteni.u srjedu sam bio u gorici opet al bez marca i nije bitno kaj sam tam radio,a danas smo ja i marac opet presli oko 30 km. mozda malo vise negdje 35.krenuli smo na jarun al smo nakraju zavrsili u city centru pa smo malo tam zujali al bilo nam je prejebeno.on je otiso doma poslje a ja sam jos ostao vani al nije bitno zas.pozzzzz svima i napisem novi post za kojih tjedan dana



| komentari (42) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.