Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu

O MENI

Ime: Kristijan
Nadimak: Kiki,Gerso
Datum Rođenja: 22.05.1992
Horoskop: Blizanac
Škola: O.Š. Mladost
Naj frendovi: Marac,Karlo
Ostali: David,Tin,Blakša,Bobo,Jakov,Pazman,
Bruno,Jura,Marin,Markusi,...
Naj Frendice: Ema,Anuška,Ela
Ostale: Marta,Ivana,Emma,Talija,Ida,Daria,...
Sport: Košarka
Hobi: nemam
Slušam: Rap i Hip Hop

VOLIM: rap i hip hop,break dance (i volio bi ga naucit jednog dana),nogomet i kosarku,frendove,frendice,zajebavanje u školi,klizanje,hokej,igrat hokej vani s frendovima na rolama,zajebavat mirka,jesti sve sta mi je fino a sve mi je fino (a još uvjek sam mršav) i jos puno toga al se nemrem sjetit.

NEVOLIM: đurkanicu(profa iz kemije),ucit,jednu osobu (necu rec ime), i to je uglavnom to.nemam puno stvari koje nevolim


Moj msn: ksoger@hotmail.com



Get your own countdown at BlingyBlob.com

LINKOVI


...martina...

...nina fejkerica...

...nigericaa...

...karlo mali tovar...

...pazman...

...ema bistra plavusa...

...marin...





My Radio






































Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 01.04.2007.

Nista od Rovinja

a jebiga.sta se moze.nazalost neidemo na drzavno u rovinj zato jer smo izgubili od Vrapca.ljut sam ko neznam sta i najrade bi porazbijao sve oko sebe.ono krenemo igrat i povedemo i u sljedecoj akciji lik probi po boku i tadiji zabi gol u njegov kut,a tadija napadne karla a on ni kriv ni duzan pa su se skoro potukli a karlo eksplozivan pocne pizdit i skine dres i krene u svlacionu al sam ga hvala bogu dovuko na teren natrag.i nastavimo mi igrat i zavrsi tekma pocnu produzeci i ostane izjednaceno i onda penali.oni su prvi pucali i zabili su,pa brodaric zabi,pa oni fulaju pa rimac zabi,pa oni zabe i ja zabim,pa oni zabe i karlo zabi i oni opet zabe i sve ostane na tadiji.krene on zaleti se i pukne 5 metara od gola.bolje da je zivkovic pucao.i nastavimo dalje oni zabe i ponovo ide rimac i golman mu skine.ja nisam mogo vjerovat.svemoguci rimac je fulao penal.al jebiga.kaj ces.onda je ostala tekma za 3. mjesto al nam se nije dalo igrat i drzic nas je dobio 3:0.ja sam jos sav zivcan i izvan sebe.budemo bar neke diplome dobili ako nista drugo.i skoro ce slike doc na net pa cu ih stavit na blog.



| komentari (35) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.