Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu

O MENI

Ime: Kristijan
Nadimak: Kiki,Gerso
Datum Rođenja: 22.05.1992
Horoskop: Blizanac
Škola: O.Š. Mladost
Naj frendovi: Marac,Karlo
Ostali: David,Tin,Blakša,Bobo,Jakov,Pazman,
Bruno,Jura,Marin,Markusi,...
Naj Frendice: Ema,Anuška,Ela
Ostale: Marta,Ivana,Emma,Talija,Ida,Daria,...
Sport: Košarka
Hobi: nemam
Slušam: Rap i Hip Hop

VOLIM: rap i hip hop,break dance (i volio bi ga naucit jednog dana),nogomet i kosarku,frendove,frendice,zajebavanje u školi,klizanje,hokej,igrat hokej vani s frendovima na rolama,zajebavat mirka,jesti sve sta mi je fino a sve mi je fino (a još uvjek sam mršav) i jos puno toga al se nemrem sjetit.

NEVOLIM: đurkanicu(profa iz kemije),ucit,jednu osobu (necu rec ime), i to je uglavnom to.nemam puno stvari koje nevolim


Moj msn: ksoger@hotmail.com



Get your own countdown at BlingyBlob.com

LINKOVI


...martina...

...nina fejkerica...

...nigericaa...

...karlo mali tovar...

...pazman...

...ema bistra plavusa...

...marin...





My Radio






































Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 20.03.2007.

Nema naslova

eo mene.neda mi se pisat post pa zato...al uglavnom u nedjelju je utakmica za skolu pa dodite gledat.pa prosli tjedan nije bilo nis posebno.u subotu je bio neki susret krizmanika al meni se nije dalo ic.danas nas je mirko sve sterao s vjeronauka zato jer smo ga zajebavali i tak.moj zivot je sranje.nis se nedogada i uvjek mi je dosadno.pozzzzzzzzzzzz



| komentari (33) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.