Polica na zidu

srijeda , 17.06.2009.

Ormar je nakon kraćeg natezanja na zidu. U procesu je malo i oštećen kao i zid :) Slijedeći put će biti bolje.
Montirani ormar
Ormar krcat stvarima

DIY - Polica za dječju sobu

petak , 12.06.2009.

Evo konačno i polica za dječju sobu. 5 dana bušenja i spajanja. i na kraju mi usfalilo 5 šarafa za ekscentre.
Shema
Pocetak
Busenje rupa
tiple i eksentri
Pocetak slaganja
Dodaj dasku

Jos par dasaka i ledja

Jedan komad

Problemcic s ekscentrima

Spajanje dva veca dijela





I ormar je gotov. Cijena: 518 kn crni iveral, 36,12 kn crveni iveral, 138,84 kn ekscentri, PVC tiple i vijci za ekscentre. Ukupno 692,96 kn. Još samo da ga montiram na zid i gotovo.

DIY - Kupaonski ormarić

utorak , 02.06.2009.

Odlučili mi kupiti kupaonski ormarić za ispod umivaonika. I dogovorili se Mare i ja da ćemo ga dati napraviti ako cijena bude do 1000 kn. Mi u ABC Interijer kad ono cijena 1700 kn. E, pa nedam! Lijepo smo se zahvalili na velikodušnoj ponudi. Pogledali koja boja se koristi na ostatku kupaonskog namještaja. Došli doma, ja napravio skicu prema našem postojećem kupaonskom ormariću.
Shema
Napravio krojnu listu i označio koji rubovi se kantiraju i kako. U subotu u 7.00 bio u Elgradu. Naručio materijal i oni ga izrezali i kantirali do 12.00. U 14.00 sam počeo raditi. Bušiti rupe za tiple.
Krojna lista
Montirao kupljene metabox vodilice.
Montiranje vodilica
Stavio tiple, zalijepio ljepilom za drvo i stisnuo pomoću kupljenih stega.
Ljepljenje
Dok se korpus sušio montirao ladice.
Montiranje ladica
I voila! Gotov ormar koji u dućanu košta 1700 kn! Potrebno vrijeme: oko 4 radna sata. Troškovi: Drvo, rezanje i kantiranje - 210 kn. Metabox ladice i kromirane nogice - 131,81 kn. Stege jednoručne, 3 kom - 487,41 kn. Bušilica :) Profi - 1100 kn. Sve ukupno - 1929,22 kn.
Ormar zatvoreni
Je da ormar izgleda stabilnije nego onaj u ABC Interijeru i da sam umjesto običnih ladica stavio metabox koji se ljepše zatvara i da sam stavio kromirane nogice umjesto nekih šugavih. I da mi je ostala aku bušilica ali ABC Interijer je ipak jeftiniji 229 kn! Nema što. Možda sam ipak trebao kupiti kod njih.
Ormar otvoreni

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.