Pu$$@!!!!!!! ....hehe....ludi dan....hehe.... - fensi šmensi............ - Blog.hr

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *plawushadizz*

O M3N!.......HeHe....XD...

ImE:NaTaLiJa...
NaDiMcI:NaTa,NaTaLiNkA....HeHe...
PrEzImE:No WaY...
Na SvIjEt DoSlA:28.04.1993....XD
ZiVi U:UmAgU...KoJi Je ZaNiMlJiV sAmO LjEtI....XD
SlUsA:SvE sTo I mLaDi......HeHe....XD
VoLi:-ObItElJ...XD
-FrEnDoVe...XD
-PsA i MaCkU...XD
-IzZYjA....:-*
-LjEtO....XD
-MoRe....XD
-Mp4.......XD
-TV....XD
-SpAvAtI dO kAsNo....XD
-MoBaC......XD
Ne VoLi:-DvOlIcNe LjUdE....=(
-ZiMu....=(
-KiSu.......=(
-SkOlU.....=(
-UcItI...=(
-KuKcE...=(
NjEzIn MSN jE:Plavusha_1444@hotmail.com.....XD...

By:G@££€gO$!c@!!!!





L!NkIcHi!!!!! XP

ToNk@!!!!wavemahrofl
LoW3!!!!kiss
TiNcHyKa
EkIpA 7a
PrInCeSsA
LuDa MaLa
CoOl GiRl
My WoRlD
EmO gIrL
ZmIjAvCaNkE
MiA
BaD gIrL
CrAzY tWiNyS
PlAvUsHa u dUsI
SaBy & AnNa
AnToNiA
KaRlY
GaDuRa
TeA
TeEnAgE LiFe
AnDrIjAnA
KiLlErPiLzE GiRl
LoLlYpOp GiRl
HaNcY
OnLy GiRl
PrInCeZiCa
QuEeN Of lOvE
SaBy & ToNkA
PlAvUsIcA u dUsI
BlOnD TeA
AnA
ElLy
FoReVeR Us5
NeA
EmMy
MaLa LuDaChA
PeDy
MaRiJa...
LuSy
Us5-OvKa
TiNcHy
JoNaSiCa



S£!k!C€!!!!!!!!HeHe.....XD..

Glitter Tongue Eats Cherry

glitter lips

icon glitter eyecon

Awesome  Icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

icons

passion

red glitter eye

Glitter Lips

glitter eyes

glitter tears

eye5

Glitter Eye

glitter

LOVE IT

glitter

purpple glitter

glitter lips

glitter

glitter eye

Glitter

glitter


glitter

glitter

glitter

glitter heart

Hugs Heart with horns glitter

glitter

glitter

fever (glitter)

Freaky (glitter)

glitter

GLITTER

Glitter

Glitter eye 02


Right

single but hatin it

glitter

G_glitter.jpg


glitter

Glitter

eyes

quote glitter


Custom Glitter Text



Custom Myspace Clock



Myspace Photo Calendar



Myspace Picture Generator


Orkut Scrap Toys



Free Myspace Generators



Myspace Code Generator



Teddy Gram Note Generator

petak, 16.05.2008.

....hehe....ludi dan....hehe....

hey ljudeki evo i mene.....da napisem koji novi post....hehe.....tnx na komovima.......bilo ih je dosta.....ali drugi put ih hocu vise.....hehe........me zekam se.......hehe.......evo danas smo se opet isli vozit......joj koje cudo dobila sam 5 iz zempljopisa i 4 iz hrvatskog......morali smo pisati zadacnicu.....a teme ubijaju.....autobiografija,biografija i nest trece......hehe mozete pogadati sta sam ja.......biografiju o izzyju.......skoro tri strane.......ma par greskica i 4........hehe.....ma i to je super........cak sam na fizici pisala.......sto je cudo.......je vam nikad ne pisem jer se ja i frendice iza zekamo......a on ni ne kuzi....hehe........e da pocela sam s voznjom.......isli smo do punte.....mislim prvo smo pola sata cekale neke frendice koje kada su dosle nisu htjele trosit pare ne vlakic....pa nisu htjele ici s nama......hehe.......kada smo dosle na plazi nije bilo nikoga.......malo smo igrale odbojku na pjesku........moja ekipa je pobijedila.......pa su dosli neki likovi i likice iz srednje......igrali su s nama......joj pa i ja bolje igram od njih sama.........hehe.....ni loptu neznaju prebaciti.......hehe.......bile smo na plazi oko 3 sata....pa smo ottisle kuci........a onda smo se lijepo obukle i van......bolje da vam ne prepricavam sta smo radile........hhehe..........bilo je ludo...........i tak.........mozda je ovo sto sam ja prepricala zvucalo malo dosadno ali sta smo sve mi danas radile.........hehehehe........samo bog zna........hehehe........joj i da ak neko ima nest protiv mene zato sto volim izzyja(a zna se ko mozete procitati u komovima)onda neka ne dolazi na ovaj bljog......ja cu ga i dalje voljeti i niko me nemoze sprjeciti.......hehe.........joj sutra u 11 imam ispite za krizmu......nest sam procitala ali sta ak nebudem znala??ak se izblamiram??kmeeeeeeeee........=(.......valjda necu........hehe.......bas mi se spava..........neznam zast.......evo ja sam maznula nekoliko slicica od izzyja pa vam evo da ga gljedate....hehe......XD.......

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


I TAK.....vise drugi put......a to bi bilo mozda za tjedan dana.....hehe.....osim ak mi se ne dogodi nest zanimljivo......hehe.....a sada vas puno kisssaaammmmmmmm........i zeljim punoooo komova jer ce vam biti uzvraceni.....hehe.....bye & ki$$!!!!!!!!!

by:P£@vU$h@!!!!!!!!

- 22:42 - NaTa & IzZy SaMo(375) - Print - Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.