Galina

11.04.2005., ponedjeljak

AutoSum ...Moj zivot u nekoliko tacaka

Sigurno svako od nas sedne ponekad i zamisli se nad svojim zivotom da li smo neke odluke doneli pravilo , da li cemo se kajati zbog toga i toga ...nailazimo cesto i na kritiku okoline...tipa jao mlada a vec se udala...a ako ima preko trideset, a nije udata onda joj nesto fali...sto je vrlo cesta pojava na nasem podneblju Sta ce reci komsija-nica.
Mada se zapitam ponekad i kakvo sam detinstvo imala,da li sam bila dovoljno srecna , da li sam se u mladosti dovoljno izludela ...Pa uzmem papir i olovku i uradim Sumare mog zivota do 30-te,mozda bi ovako izgledalo.

Od rodjenja do 5 godine:
Mamina i tatina mezimica, prvo dete u porodici, mama i danas kaze da sam bila najlepsa i najpametnija beba (ko' Elizabet Tejlor), pa sta bi drugo majka rekla. Ne secam se tog perioda da bi potvrdila majcine navode ali da joj verujem na rec.
Od 5 do 10 godine:
Dobili smo jos jednog clana porodice, moju sestu ,po mojoj zelji, da imam cime da se zabavim, mada nije bila preterano zabavna posle godinu dana , ali mi je mama objasnila da ne mozemo da je vratimo u porodiliste...i zavolela sam je .Sada mi je najbitnija osoba u zivotu mada ne pokazujemo to ni ona ni ja.
Od 10 do 15 godine:
Krece ludilo puberteta,izlasci, svadjanje sa roditeljima koji su se u tom periodu jedno tri puta razvodili i mirili. Moja nesretna zaljubljivanja i 101 glupost koja mi je u tom periodu pala na pamet...nije mi bilo lako
Od 15 do 20 godine:
Pocinje raspad Jugoslavije , sranje u zemlji...a ja sam se zaljubila bas i konacno duga duga veza...uvek sam imala duge veza...3 duge veze pre braka..pa dobro ,vreme se vratit ne moze. Upisala Visu skolu i studirala cetiri godine ono sto je tebalo za dve da se zavrsi.
Od 20 do 25 godine:
Sranje u zemlji i dalje, moji se konacno razveli ,ja napokon zavrsi Visu i naravno nadjem posao u butiku...haha kao ekonomista za poreze i carinu.Ali tamo upoznah moju sada najvecu ljubav
Od 25 do 30 godine:
Raskinula dugu , dugu vezi , izasla iz krize "nekih godina" i nasla moju najvecu ljubav , ali pored moje najvece ljubavi dobijem jos dve ljubavi sina i ceru, kojima nisam bioloska mama ali kako moj sin kaze ''ali si prava mama''...ili cera kaze "nisi maceha one su zle" (za sve su krive te proklete bajke)..nasla stalan posao i upisala fakultet (nisam bas pratila neki red) ali ja i nisam "obicna" devojka.

AutoSum = Moj zivot je lep,ispunjen i ja sam sretna zena,volim mog muza najvise na svetu , nekada sam tuzna zbog dece sto njihova mama nije tu sa njima da ih gleda kako rastu, kako su slatki ali nas negde sa andjelima sigurno vidi,posebno se rastuzim kada sam ljuta na njih a zaboravim koju mi radost donose.
Pravimo velike i male planove, i ja se trudim da budem bolja osoba,zbog sebe i zbog njih. I mislim da sam obicna i jednostavna, puna mana ali i kvaliteta.Cesto cujem glupe komentar ali se ne obazirem, ne zanimaju me ...Moja sreca i sreca moje porodice na prvom mestu.
- 11:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi