JEBATE KAJ SU NAPRAVILI

22 kolovoz 2007

Covjece, kaj su napravili u editoru. koji carevi.
imaju nove likove njaminaughtypjeva
FORA
stavili su cak i kratice za you tube i image shack.
super. al dobro. da malo o necem drugom pisem.
ja sam skroz u k.......cryburninmadheadbangbangcryburninmadheadbangbang.
neznam zakaj al nemam volje za nis. ma nisam ja zdravludlud.
neznam kaj da vam vise pisem kad vas nema nigdje. al nema veze. stavio sam novu pjesmu pa uzivajte. i tak.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
oprostite nisam mogao izdrzat, morao sam staviti careve.
bolje da ja idem dok vam nisam cjeli arsenal tu nametao.
ajd uzivajte dok mozete.
POZDRAV

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.