EUROSONG 2007

12 svibanj 2007

Napokon tema o kojoj se da pricati. evo radim novi post a da me niste nagovarali,
aha koji sam ja dobrica. u cetvrtak je bilo polufinale eurosonga u finskoj. i kaj da vam kazem znao sam da cemo ispast jer smo blago receno jadni. kad pogledas druge pjesme pomislis pa zakaj se uopce trudimo. sve su pjesme ok neke vise neke manje a ima i katastrofa poput bugarske i gruzije koje su prosle u finale. shit. ja sam u polufinalu navijao za sloveniju jer je fakat ok. znao sam za tu pjesmu i prije eurosonga pa zato. a kad sam pogledao polufinale svidjele su mi se jos srbija, svicarska, austrija, rusija, bjelorusija i danska. ima ih dosta ali ove su me osvojile. ali i dalje sam za slovence. a od katastrofa bi izdvojio i izrael koji se dere da stisnemo gumb. mislim koje sranje. koliko znam favoriti su bjelorusi i slovenci pa tako da se nadam da ce slovenija dobit. pa bumo si prihajali in ljubljano da gledaumo europski izbor za pesmo eurovisio. hahah. pa bo tada horvaška zmagala. i tak, malo slovenskog ne skodi. danas( subota) je finale i jedva cekam necu ic van ni nigdje bas me zanima ko bude dobio. sigurno i vi koji ste gledali polufinale imate favorita pa mi napisite u komentarima. to je bila reklama da mi pisete komentare naravno. meni je eurosonga ak nema svijetskog prvenstva glavni dogadaj u godini. stvarno vam kazem. no dobro evo da ne duljim gledajte finale i uzivajte. ostavljajte komentare.
BOKKKKKKKKKKKKKK.

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.