EVO POST PO NARUDBI SVIH VAS

05 svibanj 2007

haj di ho!!!!
zdravo ljudi evo mene opet sa novim postom. jbg. nagovoren sam da ga napravim.
al ok sve za moje citatelje. hahahah
na kraju cu vam jednu abecedu slozit al najprije da vam ispricam kako je bilo na ispitivanju za krizmu.
dan prije sam se ubijao da naucim bar nesto, ono strava.
kreposti, zapovijedi, molitve ..................... i dobro. progurao sam polako i naucio.
idem vam ja tako spavat, a kad ono trema me uhvati kao nikad do sad, nisam mogao zaspati.
cijelu sam noc razmisljao o tome. covjece koja ludnica. razmisljao sam o tome sto ako padnem, il se osramotim itd. sve crne misli, samo sto se ne raspuknempuknucupuknucu.
evo jutro, a ja i dalje budan. idem si ja ponovit a kad ono nis neznam. joj neeeeeeee. kaj cu sad ono panikaeekeek.
uspijem se smirit, i krenem tamo. kad sam dosao neki su vec bili tamo, al jedno nam je bilo isto, panika. sto ce nas pitat i dal cemo znat odgovore. katastofa. i tako smo svi zajedno panicarili. i evo krenulo je, ulazimo jedan po jedan. i tako je doslo vrijeme da ja udem. kad sam usao ljubazni dakon me pitao kako sam i tako. ja sam u tremi nikako da se smirim. a sad najbolje kad su krenula pitanja, pitao sam se pa koji k... sam ja ucio i panicario. pa to znam i ovako.
tko je ustanovio sv. misu i kad. 7 sakramenata i kako se zove sadasnji papa. covjece koji sam ja panicar. i sad na kraju pouka svega toga je:
POJEO VUK MAGARE. hahahaha.
i evo sad da napravim onu abecedu pa da pocnem:

A: auti- obozavam ihnaughty
B: baka- moja je legendasmijeh
C: car- moja uzrecicasmokin
D: drvo- hladovinarofl
E: engleska liga- najbolja ligathumbup
F: fabregas- moj najdrazi igracparty
G: gale- moj nadimaknaughtynaughty
H: hrvatska- moja domovinahrvatskahrvatska
I: istina- to najvise cjenimrolleyes
J: japan- po meni najbolji proizvodaci auta na svijetunaughty
K: kvadratic- takoder moja uzrecica, umijesto k......smokin
L: luzer- covijek koji gubinamcor
M: marko- moje ime, ak niste znalismijeh
N: nogomet- moj zivot i sve ostalocerek
O: operacijski sustav- ima problema in the razvojheadbangbang
P: play station- moje drugo ja hahahsmijeh
R: radiator- grije po zimiburninmad
S: subaru- moj najdrazi auto legendanaughtycerek
T: tricikl- bicikl s tri kotacathumbup
U: utakmica- volim gledat i igratsmokinparty
V: voljeti- to treba znatcerekkissrolleyes
Z: zelengaj- nogometni klubthumbupsmokin

evo ljudi nadam se da je dobro pa uzivajte, novi post stize kad me nagovorite. hahaha
ostavljajte komentare, jer NE BRISEM BLOG slobodno ostavljajte.
sto vise ima to vas vise volim.
ajd pozdrav
booooooooooookmahwavemahwavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.