za sve kojima je dosadno

25 travanj 2007

Evo ljudi ja sam se stvorio, nemojte da vas zbuni
moj prijatelj. on je tu samo za ukras. kaj nije
super.kao sto ste primjetili imam novu pjesmu,
to mi je najbolja. mozda se nekima ne svida, kaj vam
ja.mogu to je moj ukus.
ja evo vec cijeli tjedan ucim molitve za
krizmi iako znam kaj ce pitat.
ovo moje pitanje dali volite tokio
hotel je samodokaz jednoj osobi koja je glasala
za da, da su glupineznam vise kaj da pisem ali smislit
cu nesto.evo sad cu ic na vjeric, kako mi se neda, al
neda, al moram.ali prvo post onda crkva hahahaha.
evo napisat cu jos nesto pa gibam
van.nemojte se ljutit kaj post nije duzi al fakat
nemam ideje vise, hvala na razumjevanju.
e da mozete mi uciniti jednu uslugu: da
mi ostavljate komentare kao do sad. vi ste naj naj
samo pisite.Pozdrav sibeniku i dalmaciji.
ljudi pozdrav do sljedeceg posta
BOK
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´ ´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶´ ¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´ ´´´ ¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´ ´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´ ¶´´ ´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶ ´´´ ´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶ ´´´ ´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´ ¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´¶ ¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´ ´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´ ¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´ ¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´ ´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶ ¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´ ´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´ ¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.