nesto o manama

29 siječanj 2007

bok ,ajd da se i ja primim tastature umirem od posla pa sam nasao vremena za komp. cool e sad kod mene je zijevzijevzijevzijevda se mogu odma ubitbangbangbang. ali nema veze . do sad sam radio lektiru i bas sam se umorio. ali to mi nije naj problem ima jos , jako mi fali stara frizurarolleyesrolleyesrolleyes zvuci glupo ali rekao sam da cu bit iskren pa eto. dalje razmisljao sam o tome koje su moje mane isao sam po redu i skuzio da sam umisljen ,skrt i uzasno glup prema nekima mozda to nije sve, aj dobro malo sam i bahat al ja ne vidim nis lose samo sam bahat prema osobama protiv koji imam nesto, ali jednostavno takav sam ja i nemogu se promijenit. to bi bilo sve od mene napisem drugi post uskoro neznam tocno kad al budem. cao ragmahwavemahwavemah:wavemahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.