_______________________________________

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O MENI

*galaksijaastrid@net.hr *

Photobucket

Ime mi je Astrid
Rođena sam u 8.12.1992.
Strijelac
Živim u Rijeci
Idem u Školu za Primijenjenu umjetnost i dizajn
Slušam rock & punk
Sviram gitaru
Najdraza boja mi je zelena i ljučibasta
Zovu me Astra, Modesty, Asa, Žirafa, Zeko...


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Photobucket

*Sanjar
*Teški optimist
*Sretno dijete
*Zaljubljena
*Uvijek nasmijana
*Odana svojim prijateljima
*Uvijek spremna na gluposti
*Romantičarka
*Brzopleta
*Tvrdoglava
*Nespretna
*Druželjubiva
*Neposlušna
*Uvijek spremna saslušati
*Uvijek spremna pomoći
*Brbljava
*Ovisna o čokoladi i ostalim slatkišima

Photobucket

VOLIM


Sebe
Obitelj
Morrisona
Prijatelje
Ljubav
Mir
Čistoću
Rijeku
Labin
Pašman
Varaždin
Muziku
Pjevati
Plesati
Čitati
Crtati
Svoje gitare
Palach
Književnost
Filmove
Kakao
Cedevitu
Gu-Gu bombone
Kinder Maxi King
Monte drink
Čokoladu
Rock
Blues
Jazz
Punk
Životinje
Gluposti
Smijeh
Veselje
Crtiće
Časopis Ok!
Knjige
Stripove
Zvijezde
Sudoku
MSN
Led(jesti)
Ležati i sjediti po podu
Parfeme (pogotovo muške)
Plišane igračke
Jagode
Banane
Biti nasmijana (a to sam uvijek)


Photobucket

NE VOLIM

Rat
Mržnju
Tugu
Nepravdu
Dvoličnost
Prašinu
Prljavštinu
Dosadne knjige
Cajke
Kad se neko dere na mene
Svađu
SF filmove
Špinat
Kad se tata ljuti
Kad nije sve "po špagu"
Neurednost
Grmljavinu
Rano dizanje
Dosadne ljude
Nepotrebnu i lažnu slatkorječivost
Predasude
Big Brother
Glumatanje
Zvuk svog kućnog telefona


Photobucket

utorak, 01.07.2008.

Antitodor- Snovi

Daj se ponosi svojim pravim ja
Da ne glumiš nikada
I da uvijek znaš zašto ovdje si
Kojim putem krenuti.
Danas možda nemaš novaca
Za neke stvari imati,
Ali vjeruj mi, nemoj nikada
Svoje snove prodati.
Ne moraš pred nikome glavu dolje spuštati
Tvoj je obraz čist, na tvom putu su
Ljudi živi ostali.
I ne stidi se što si drukčiji
Nek budale smiju se,
Možda ipak stoji ona stvar
Da si bolji, boje se.
Možda ipak stoji ona stvar
Da su ljudi kao ti
Drugima vođe bilo jer su drukčiji.
Zato glavu sada podigni
Moraš snove slijediti,
Jer kad snove svoje izgubiš
S njima umireš i ti!

01.07.2008. u 18:00 • 146 komenTaRa pRinTaj×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.