Dizajn:×rAiN dRoP×

×

×

×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

×just she×

[she is]
[malo razmaženo derište,slatkica,mala,
čudna,glasna,zahtjevna]
[she likes]
[svoe b.f.f.,dobro društvo,zabavu,more,lito,]
[she don't likes]
[šk.,profe,kišu,svađu.]

[neki linkichi.]

dobri dizzichi
patka design. mare design. blog master. lucija design.
dobri avatari
tea avatari.
marta.
[neki cool blogovi]
tea.nela.ana.adichka.marija

[u svom svitu]

[ja slušam...]
simple plan
green day
techno
[ima me na...]
fejsu <-----pitaj
msn-u <-----pitaj
[about]
anamarija,zovu me anchi
ima11 god
živi u metkoviću
ide u 5. razz

my world,my computer...sorry.

2-3 komma su oky.
ne seri po blogu i ne vrijeđaj.
ako ti se blog ne sviđa otiđi.
pročitaj post,i neka kommovi imaju veze s postom.

ponedjeljak, 11.08.2008.

...Nakon duuugo vremena.

eeej.
dugo nisam pisala,ni vračala kommove,ako uspijem vratit ću sve...
puno s stvari dogodilo...
došla mi je teta iz Švicarske,i njezini.
donili su mi neku majicu...zakon je.
sad su već u Kaštelima,al vratit će se...
ovih dana,idem na more često,vruče je.
E,da...bila sam na koncertu TBF-a....bilo je dobro.
sinoć bio koncert Iron Maidena,moa sis. je željela ići,al nije.
Image and video hosting by TinyPic
uzela sam new dizz,od rainDropa.super su.
ljudi moram ić,drugi put post će biti duži..

mOžEtE kOmMaT kOlkO ŽeLiTe

pusa.

11.08.2008. u 09:33 • 114 komenTaRapRinTaj×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.