Dizajn:×rAiN dRoP×

×

×

×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

×just she×

[she is]
[malo razmaženo derište,slatkica,mala,
čudna,glasna,zahtjevna]
[she likes]
[svoe b.f.f.,dobro društvo,zabavu,more,lito,]
[she don't likes]
[šk.,profe,kišu,svađu.]

[neki linkichi.]

dobri dizzichi
patka design. mare design. blog master. lucija design.
dobri avatari
tea avatari.
marta.
[neki cool blogovi]
tea.nela.ana.adichka.marija

[u svom svitu]

[ja slušam...]
simple plan
green day
techno
[ima me na...]
fejsu <-----pitaj
msn-u <-----pitaj
[about]
anamarija,zovu me anchi
ima11 god
živi u metkoviću
ide u 5. razz

my world,my computer...sorry.

2-3 komma su oky.
ne seri po blogu i ne vrijeđaj.
ako ti se blog ne sviđa otiđi.
pročitaj post,i neka kommovi imaju veze s postom.

četvrtak, 03.07.2008.

#...ewo mee...#

hee..
ljudi.ja vam se opet furam na
creative mess..
hehe.
nadam se da vam se sviđa
kako sam uredila blog..
i ovaj dizz..
Image and video hosting by TinyPic
meni jee
kul..
pa thx swima na komsima..
ne tebate puno komat ak ne želite..
meni svejedno
ajme tako je vručee..
praktički KUHAM SEE..
pas ewo vak..
škola
gotova..pošla sam s 5.
super..
ljeto
pa ewo more,sunce..
savršeno..
prijatelji
sve super..nisams e s nikim posvađala hehe..
sad u 5 raz..pa se razdvajamo..kmee
blog
malo sam uređivala..
ak vam se sviđa,sviđa
ak ne nee..i dizz sam promjenila..
pa šta kažete..?
Image and video hosting by TinyPic
ja gotova s postom..
# end #


03.07.2008. u 12:17 • 107 komenTaRapRinTaj×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.