nasa gajba iz metropole

sendi- novi post ( napokon)

evo ljudi nakon mjesec dana sam napokon našla vremena da napišem post. nažalost danas j epočela škola i ja naravno odmah prvi tjedan idem popodne i to je tak super da bi se najrađe ubila,bangbang ali zato ima bar nešto dobro još malo pa je kraj školske godine....rofl ovi praznici mi baš i nisu bili nešto naši dečki su stalno igrali nogomet u parku a mi cure ih naravno morale gledati ali .... znate kako je to zanimljivo... zihernono ovaj vikend sam bila na kotu i naravno opet se smrznula na kontrolki ali .. bar sam vidla frendove koji nisam vidjela godinu dana..sretanwink kada stignem metnut ću i slikice pa da i njih vidite... e da pomirila sam se sa anjom i ifanom...jeeeeeeee!!!!!!!roflrofl a našu saru nisam vidjela već mjesec dana a kmeee... u subotu moram ići na neko glupo vjenčanj.. od moje stare se udaje sestrična... bezveze...

stvarno neznam više kaj da pišem.... osim da nam sara i ines nejdu u školu do srijede jer imaju praksu... e da pomirila sam se i sa azrom jjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!roflroflroflbang pa ljudi moji ja nemogu više i zato odem... nisam cjeli dan ništa jela pa moram sada...
e da pogledajte negdje sastrane metnut ću nove slike od frendova koje sam vidla nakon godinu dana...
pusa svimakisskiss i veliki pozzzzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyywavewavebeljsretan

by: SENDI

31.03.2008. u 21:06
° 4 thoughts of the world ° Print ° # °