nasa gajba iz metropole

postić- sendi

pa sara naravno da je post dobar kad sam ga ja pisala... napokon sam saznala zašto je azra plakala... e da u petak sam dežurna pa nemam nastavu, tj. ja i brajkica smo dežurne... ha,ha,ha... danas smo srele vlatkeca u ivaniću i skoro smo radi njega zakasnile na vlak, trčale smo i jedva smo stigle. brajkici danas u školi nije bilo dobro pa nam je ona bila tužna, a kme.... a ja sam danas bila totalno luda ko da sam na nekim drogama ali nisam ha,ha samo mi je danas bio dan kad mi je bilo užasno dosadno pa sam se samo zajebavala.... falile ste nam crycrydanas u školi malo je prazno bez vas,,,... ne malo nego puno.... kad će ta srijeda da i vi idete u školu... naughty. odem neda mi se više biti na kompu idem gledati onu novu seriju "Stvorenja". sad nekad počinje. e tak mi je bezveze kad idemo popodne u školu došla sam doma u pola 9, i sad neš pogledam na tv-u i već mi se spava... bezveze... mrzim školu...... ajde sad stvarno idem... vidimo se ljudi wavewave

by: sendi yesyes

04.02.2008. u 20:31
° 13 thoughts of the world ° Print ° # °