nasa gajba iz metropole

SENDI

bok svima, ja sam napokon odlučila napisati post, oprostite kaj više ne pišem postove svaki dan ali moram ispravljati ocjene pa po cjele dane učim a uostalom sad sam napokon našla malo vremena da vam se javim. danas u školi je bila totalna ludnica svi su bili tak čudni, počevši od sare koja j edanas imala jaku potrebu da svaki put kad me vidi da me zagrli ali dobro, ines je totalno prolupala ljudi moji pa ona se pomirila sa curama s kojima se nitko od ne druži ono glupače i pol ali ok. anjii je danas bila nekako čudna cjeli dan je pod satovima šutila a to je stvarno ČUDNO. a ifanaa nemožete vjerovati ali nije svaki odmor bila vani i pušila, ljudi po nekad imaju žute minute neki dane a neki i mjesece...kao ja šalim se ja nikad nemam žute dane a kamoli mjesece ja sam vam uvijek nasamijana... i uvjek se zajebavam......tj. zajebavam druge

by: SENDY

31.01.2008. u 18:08
° 6 thoughts of the world ° Print ° # °