Zene ljubav citati - Pronađi pratnju

subota , 29.12.2018.

Čarls Bukovski – Citati i izreke










Click here: Zene ljubav citati






Filozofi su voleli tu tako apstraktnu i nedokučivu temu za inspiraciju, za stvaranje, za višečasovno raspravljanje. Senegal Kome se ljubav smije, taj poznaje samo šalu i radost. Treba je prihvatiti jer je ona hrana našega postojanja.



zene ljubav citati

Nikad ne vjeruj sjaju u očima žene! Erich Fromm Možda poljupci ne prenose klice, ali sigurno smanjuju otpor. Vino je mnoge čedne žene bacilo na leđa.



zene ljubav citati

O ljubavi – Citati i izreke - Žena hoće više da bude voljena, nego da sama voli; i više da je žele, nego da je vole.



zene ljubav citati

Ona je veličanstvena i nezamjenjiva. Kada ju jednom upoznate više ju nikada ne želite izgubiti. No, ako se i to dogodi, ljudima je u prirodi da ponovno mogu vole. Možda će to biti drugačija ljubav, no biti će ljubav i to je na kraju najvažnije od svega… O njoj pišu pjesnici i pisci, o njoj se govori u filmovima, a i o njoj govore stvarni ljudi, koji su još uvijek među živima i oni koji su nas napustili… No, iza svih njih ostale su ljubavne mudrosti, koje neće biti zaboravljene. Biti će jako teško. Morat ćemo raditi na nama svaki dan, ali želim raditi, jer želim tebe. To je ono što si ti meni dala, a nadam da ću to i ja tebi moći pružiti, zauvijek... To je ono što nije u redu s tobom. Ja se bojim svega. Bojim se onog što sam vidjela, bojim se onog što sam učinila i tko sam, a najviše bojim se izaći iz ove prostorije i da više nikad, do kraja života neću osjećati ono što osjećam kada sam s tobom. Radim greške, izvan kontrole sam i s vremena na vrijeme teško podnošljiva. Ali, ako me ne možeš podnijeti kada sam najgora, onda me definitivno ne zaslužuješ kada sam najbolja. Ljubavna bol traje cijeli život. U tim stvarima nema logike. Sretnete nekog, zaljubite se i to je to. Čini se poput smrti. Kad se utapamo, u mene ti a u tebe ja... Kad nestajemo, ti u mene, a ja u tebe... Tek onda si ti ti, a ja sam ja. Rađamo se sami i umiremo sami. Sve ovo ostalo između je dar... Znate li vi koji ljubavni citat?



žena...(stihovi)
Neka ti bude kako želiš. Halil Džibran Ljubav je magla napravljena od pare uzdaha. Marianne Williamson Prva dužnost čovjeka jeste da pokori strah. Volter Žene su mnogo razumnije od muškaraca. Najljepša uspomena koju žena sačuva o jednom ljubavniku, jest nevjera koju mu je počinila. To se najbolje vidi po onim ženama koje su vjerne: izgledaju tako iskreno nesretne. Ljubav je često motivacija, uzrok i povod da uradimo nešto, inspiracija i tema najlepših umetničkih dela, ali i glavni pokretač u svakodnevnom životu. To je boja ljubavi.

[Nagradna igra|Sex video besplatni|Mostar seks]






Oznake: najljepši, ljubavni, citati

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.