°I'm sexy!°
˘I'm cute!˘
˙˙˙˙I'm popular to boot!˙˙˙˙
>>I'm bitchin'<<
˛°°Great hair!°°˛
--->the boys all love to stare<---
__¨I'm wanted!¨__
^ˇ^I'm hot!^ˇ^
->I'm everything you're not-->>
~++I'm pretty++~
~^I'm coolˇ~
××I dominate this school××
??Who am I???
-- just guess--
¤Guys wanna touch my chest¤
,,,'I'm rockin',,,
( :I smile: )
##And many think I’m wild##
^^^^I'm flying^^^^
=)I jump(=
-You can look but don't you hump-
°°°°°°Whoo°°°°°°
¨¨I'm major!¨¨
>>>I roar!<<<<
`˙˛I swear I'm not a whore˛˙`
++We cheer, and we lead++
*_*We act like we're on speed*_*
_-_Hate us 'cause we're beautiful_-_
˘°˛well we don't like you either˛°˘
*=We're cheerleaders=*
----->>>We are cheerleaders<<<-----

Moja mala abeceda...

A
Alkohol - mislim da komentar nije potreban party
B
borba - neprestano se borim za nešto
C
Cheerleading - NAJBOLJI SPORT thumbup
D
Dečki - muške svinje, ali ih volim
E
Eduardo - najbolji nogometaš
F
Filmovi - ubijaju dosadu
G
Gadura - jedna od boljih pjesama pjeva
H
Hrvatska - naljepša zemlja na svijetu hrvatska
I
Iskrenost - svi bi je trebali posjedovati
J
Josipa - moja seka koju puno volim cerekkiss
K
Kuja - često me tako zovu smijeh
L
Laži-mrzim ih... mad
LJ
Ljubav - uvijek me povrijedi...cry
M
Muzika - bez nje ne mogu živjetpjeva
N
Noć - obožavam je
O
Oči - to prvo primjetim na osobi
P
Prijatelji-bez njih moj život ne bi bio isti...jako mi puno znače...
R
Ruža-najdraži cvijet
S
Sanja - moje ime
T
Tama - ponekad mi je najbolja frendica no
U
Usluga - uvijek ih žicam od drugih
V
Varanje - mislila sam da to nikada ne bih oprostila dečku,
ali prevarila sam se
X
XI. gimnazija - najbolja gimnazija!
Z
Zdravlje-najvažnije od svega rofl








o prijateljima


Josipa
Josipa i ja se znamo još od malih nogu (ni sada baš nemamo velike noge, ali nema veze). U početku baš i nismo bile tako dobre, ali kada smo se upoznale shvatile smo da smo potpuno iste i da imamo puno toga zajedničkog. Kao sestre smo, a tako se i odnosimo jedna prema drugoj. Slobodno mogu reći da ja, ne bih bila ja, bez josipe. Ona je postala veliki dio moje osobnosti. Iako ne živimo u istom gradu, to nas nimalo ne sprječava jer ona ovdje ide u školu pa se vidimo tu i tamo. Vjerujte takvu frendicu je teško naći, a ja sam presretna što ju imam…


Tihana
Tihanu sam upoznala u školi. Idemo u isti razred i naravno sjedimo zajedno u klupi. Ona je još jedna moja kopija jer se u svemu slažemo. S njom ilazim, tulumarim i uvijek se dobro zabavljam. Uvijek je tu kad trebam savijet i uvijek je tu kad mi treba čuvati leđa.


Ela
A šta reći o našoj Eli. Definitivno je ona spaljena u društvu (kažem to u pozitivno smislu, da ne bi bilo...). Voli zabavu i rado uvijek pomogne ako može tako da je rado viđena u društvu. Prihvaća i šalu na svoj račun pa ju dečki također rado vide u društvu...



Dinko
Pa... ne mogu lagati. Dinko je jedan dečko koji se meni jaaako sviđa, ali to već svi znaju. Osim toga, veoma je simpatičan, voli se sprdat (nažalost i na moj račun) i uvijek zna kako podići ekipu na noge. Ponekad ga udari nešto u glavu (najčešće alkohol) pa se koji put i posvađa, ali na kraju mu svi oproste jer je on ipak naš mali dinko (mislim na visinu, naravno...)



Drago
Drago je poseban pacijent (za ovo nisam ziher jel pozitivno ili negativno). Ima neke principe koji se nikome baš i ne sviđaju, ali s godinama smo navikli živjeti s njim. Mislim da je to sve kaj ću o njemu reći.




Božo
Božo je Dragin buraz s kojim zapravo nikad ni ne znam u kakvim smo odnosima dok ga ne sretnem... Zbunjeno... Prvo se posvađa sa mnom, a onda mi nakon tjedan dana pošalje poruku... ali i s tim sam se naučila živjeti jer mi je svejedno šta on misli o meni...



Filip
Odraslo dijete koje bi samo jebalo.... hahaha.... To je ukratko, a inače može naš Filip biti i jako zabavan, zanimljiv, nježan, brižan i bla bla bla... Definitvno bi sve bilo drugačije bez njega.




Mario
Mario je sramežljivi, plavi reper koji je svojevremeno bio ukrao moje srce... Uvijek je za zabavu i dobru cugu... Inače Filipov best frend... Također zanimljiv i zabavan i vrijedi ga imati u ekipi...



Rudy
Rudi, odnosno punim imenom Rudolf, je jaaaaako zanimljiv lik... Također svojevremeno posjedovao dio mog srca, ali je druga bila bolja... hehe... On je inače Filipovo kumče, a životna želja mu je postati kirurg i vaditi masne naslage sexy milficama...





preporuke za lektiru:


Smogovci (Kušan)
Ako se želite nasmijate čitajući knjigu, ovo je pravi izbor!!!

Gimnazijalka (A. Ingolič)
Odlična knjiga koja opisuje život jedne gimnazijalke koja se nosi s posljedicama svoje nepromišljenosti...

Maturalac (B.Primorac)
Pustolovine osmaša u Dubrovniku...

Sve zbog Ane (B. Primorac)
Ovaj roman je nastavak Maturalca, a opisuje život jednog zaljubljenog srednjoškolca.

Mali princ (A.S. Exupery)
Odlična knjiga i za veće i manje uzraste. Potrebno je čitati Između redaka, ali knjiga nije prezahtijevna.

Princezini dnevnici (Meg Cabot)
Opis života djevojke koja je od cure iz susjedstva postala princeza.

Dnevnik Anne Frank
Najpoznatiji dnevnik koji govori o teškom životu za vrijeme holokausta.

Tajni dnevnici Andriana Molea (Sue Townsend)
Dnevnik jednog dječaka koji je prepun smijeha i zabave.

Što mi se to događa (S. Pilić)
Ako vas zanima kako živi jedna teeneagerica, obavezno pročitajte ovu knjigu.

Zaboravljeni sin (M. Gavran)
Izvrsna pripovijetka o životu dječaka koji je zaostao u razvoju i koji se pokušava priviknuti na život u maloj sredini.

Svašta u mojoj glavi (M. Gavran)
Zanimljiv dnevnik koji govori koliko jaka može biti mladenačka ljubav...

Pokušaj zaboraviti (M. Gavran)
Ova pripovijetka opisuje život djevojke u novoj sredini nakon što je proživjela teror i stravu u staroj sredini...

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Of

design by: Mia

kostur by ×

Banner by: Mia

Opis bloga

moj mali ludi svijet!!! ak ne kužite o čemu ja brbljam onda pročitajte koji post...








Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




nešto o meni...

PUNO IME:Sanja
NADIMAK:Sranja, purgerica
ROĐENA:09.06.199*
MJESTO ROĐENJA:Luneburg, Njemačka
ŽIVIM U:Zagrebu, Dubraviyes
GODINA:1*
ŠKOLA:jedna gimnazija...
NAJ FREND: Dinko mi jedini pada na pamet sretan
NAJ FRENDICA:Jopa, Tihana kiss
NAJ JELO: jedem svenjami
NAJ PIĆE: pijem sve što mi uvale wink
NAJ FILM:Titanic, Step up, Bring it on, Ples na uluci...
NAJ GLUMAC:Leonardo Dicaprio, Chad Michael Murry, Wenworth Millerdead
NAJ GLUMICA:Hillary Duff i Julia Roberts
NAJ PJESMA: Poker face (Lady Gaga)
NAJ GRUPA:DBP, Connect
NAJ ŽIVOTINJA:medo belj
HOBI:plesanje,pjevanje pod tušem, cheerleading...
NAJ PJEVAČ:Usher
NAJ PJEVAČICA: Lady Gaga mi je OK i PCD su ok
SLUŠAM:sve šta mi se sviđapjeva
OBOŽAVAM: poker i tulumi u kombinaciji zubo
MRZIM: laži laze
KLUB ZA KOJI NAVIJAM:Dinamo
NAJ NOGOMETAŠ:Luka Modrić, Eduardo i Vedran Čorluka
NAJSRETNIJI BROJ: 9
NEOSTVARENA ŽELJA: letjeti avionom
POROCI: pušenje, alkohol smokinparty






blogichy koje čitam

fićo
nella
iva i barbara
dorotea i lea
najblogerica
dinko & prky
fantasy girl
smokyy
el bitch
dizajni i avatari by anna
ribafish - jedan od urednika playboya
neven ciganović - plastic fantastic blog
renmen - navodni reper s farme
pale1
pale2
dečko s nove tv


Banner by: Mia












MOJE SLIKE



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ne, ovo nije čorluka, ovo je dinko cerek



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
naš stunt sa nočnog hakla yes



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
jedna moja uređena slika thumbup





dinko u elementuparty





jopa, božo i ja ko pravi manekeni sretan






ovaj put moja jopa i ja u elementu smijeh






jopin dragi - legin ili ti ga lega thumbup





opet jopa i ja... čekamo vlak pa kratimo vrijeme slikanjem sretan





jopa i ja poziramo nut





još malo cheerleadinga... ovo je bilo na božičnoj smotri yes





jaaaaaaaaa... dead





opet ja zubo





tihana i ja u dubrovniku thumbup





ja i moj scale sretan





ja i moj scorpion sretan





tihana i ja na dubrovački zidinama naughty





i evo i mog razreda na plavom suncu u zadru wave







GLITTERI


CURE

free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace glitters

myspace glitters



profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts codes

myspace layouts



myspace backgrounds images

myspace backgrounds




MySpace Glitters




MySpace Glitters




MySpace Glitters




MySpace Glitters






Myspace Comments @ 123glitter.com






Myspace Comments @ 123glitter.com






Myspace Comments @ 123glitter.com





ŽIVOTINJE

layouts myspace

layouts myspace



layouts myspace

layouts myspace



profile editor

profile editor





CRTIĆI

myspace layouts

myspace layouts



profile editor

profile editor



profile editor

profile editor



myspace layout codes

myspace layout



myspace glitters

myspace glitters



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace glitters

myspace glitters



myspace layouts

myspace layouts



myspace graphics

myspace graphics





SRCA I PUSE

pimp myspace profile

pimp myspace profile



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts





CHEERLEADING

glitter graphics
Glitter Graphics, Cheerleaders Glitter Graphics

Myspace Comments from Candycomments.com

Get more at CandyComments.com


Myspace Comments from Candycomments.com

Get more at CandyComments.com


Myspace Comments from Candycomments.com

Get more at CandyComments.com


Myspace Comments from Candycomments.com

Get more at CandyComments.com








srijeda, 05.09.2007.

PROUD TO BE PRVAŠIĆ

Kao što sa naslov kaže, postala sam prvašić.beljbelj Upisala sam 11. gimnaziju i za sada sam živa.
Dobila sam super razred. thumbupthumbup U razredu ima dvadeset cura i deset dečki. Nažalost, samo su dva-tri zgodna lika, ostali su osrednji.crycry Već sam pisala neke inicijalne, ali se ne brinem previše jer ne ulaze u ocjenu... još je novo za mene putovanje tramvajem. To je definitivno moj najveći peh. Jučer sam upala u gužvu i na putu do škole i na putu do doma, a danas se nešto zapalilo u busu i jedva je došao da okretišta... burninmadburninmadUŽAS!!!burninmadburninmad... al, dosta o školi... treninzi mi još nisu počeli, pa imam više vremena za lutanje gradom...winkwink ali to je tema o kojoj neću puno pričati jer je pomalo škakljiva... pa eto to bi uglavnom bilo to... puno pozdrava i pusica 1.d iz 11. gimnazije, a ostalima: kiss from blue angel...kisskiss



| Komentari [9] | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.