{

11.02.2008. / ponedjeljak

-->Jer moj je život igra bez granica...
<--

Mjesto radnje:Jedan kafić u Getu. Vrijeme radnje:Nedjelja,rana večer. Prijica,Opasni profesor i Gadura piju vruću čokoladu kao dobra djeca. Vikend je bio buran kao i zadnjih nekoliko mjeseci. Opasni profesor dugo nije bio s nama vanka i nije u toku jer je čovik zaposlen na više polja pa nestigne. Prijica i Gadura su u jednoj fazi. Ako ikad pripadnice nježnijeg spola uhvati ovakva faza bilo bi sasvim dobro da se zaliju hladnom vodom ili se jednostavno ispleskaju jer neće bit dobro. Ne nismo postale lezbe il nešto slično. Mene ova „gadurska faza“drži već neko vrijeme. Prijicu isto. Ali zapravo bilo bi dobro počet priču ispočetka. Sve je počelo onda kad smo bivši i ja raskrstili naše odnose. Valjda to ostatak odma najuši i odma počmu dolazit u velikim skupinama. Još kad te iz čiste zabave uvati želja treptat naivno okicama i smijat se na priglupe baze uz glupasto vrćenje kose oko prsta oni padaju ko pokošeni. Nekad je dobra kombinacija nezainteresirano stajat za svojin stolom pit neki koktelčić sa slamčicom i lagano mahat bokovima u ritmu nekog ljetnog hita,tad su još luđi. Bilo ih je ovo ljeto,a ja san se jednostano igrala. Zašto? Pa jedna glupi odgovor san dala sinoć i Opasnom profesoru:Pa bilo mi je dosadno,a oni su se nudili. Jednom prilikom san jednom momku koji me zavodija cilu večer s glupin zavodničkim forama tipa ja san se zaljubija na prvi pogled,ti si nešto najlipše šta sam vidija i tako to rekla:A da mi momak odma preskočimo ove gluposti i da ti ja odma sad kažen,neću večeras ništa s tobom jer za to šta ti misliš radit sa mnom trebalo bi ti puno više od tih glupih ja san zaljubljen u tebe na prvi pogled fora. Pokunnjeno se okrenija i otiša ća. U toj fazi pojavija se i mali crni s znamo kako smo završili. On sa suzama u očima i mržnjom cilog ženskog roda a ja s njegovim najboljim prijateljem koji je završio slično kao on. Zašto se sve to radilo? P a jednostavno bilo mi je dosadno. A onda se jedne ljetne u Vanile pojavila jedna bahata faca. I od tad je krenilo. Prijica se samo znamenito zakašljala. Krenilo je s onom slavnom izjavom-meni je ova crna napeta... Krenilo je s njegovim dolaskom za moj stol. Krenilo je s onim mojim slavnim bjegom i tad je prvi put ispa pizda isprid mojih i njegovih prijatelja. Da,iako tu večer nije mislija sić u vanile kad je vidija da san ja doli je doša. Da tu je večer reka da san mu napeta,da tu je večer doša do mog stola,da i tu večer san ja mogla završit s tipom koji mi je bolna točka zadnje 3 godine,s tipom koji je jednan od razloga zašto se raspala situvacija s „bivšin“,ali ja san tad počela ovu glupu fazu. Nakon podsmjeha od starane moje i njegove ekipe momak se jednostavno vratija za svoj stol i jako brzo otiša iz vanile i vratija se bivšoj curi. Znam da nisan ista osoba od naše prve kave,i znam da ga je to na jedan način i zaintrigiralo,al tu večer san počela sama uništavat tako čistu situvaciju. Onda lagana viđanja po gradu,lagana kuvanja,njegova totalna zagrijanost za mene,njegovo gubljenje koncentracije kad sam ja u prostoriji. I moja glupa faza. Šta san napravila? I kakva je to faza? Pa nakaon onog rezimea sinoć i slaganja svih kocica napravila san takvo sranje. I svi šta su mi rekli su u pravu. Čak je i prijica sinoć rekla: Tribali ste vidit kad je nedavno doša vani i kad je ona ponesena emocijama skočila mu u zagrljaj momak se smrza i nije je moga taknit sve dok mu nije rečeno ne samo je puna ljubavi prema tebi i onda je tek zagrlija s onim the osmijehom na faci. Da tu večer su se izmjenjivale emocije,tu večer su se dizale čaše za nas dvoje,a ja san iz neznam kakve obijesti otišla malo se grlit s njegovim prijateljem. Opet udarac. Onda stalno u društvu svog prijatelja za kojeg se naveliko misli da mi je momak. I ono slavno češtitanje nove godine kad se oni bahati izraz lica pretvorija u prestravljeni i kad je nakon 5 minuta i mog najledenijeg pogleda reka ja iden ća. I što san ja više pričala ekipi za stolom je vilica sve više padala do poda. Profesor je lagano dobiva oni izraz lica od kojeg svi njegovi učenici strepe,čak i prijica koja je dosad bila uz mene je lagano minjala boju. Kad se napravija rezime svega jako je sve to loše zvučalo. Profesor je nakraju izvea zaključak:Ti si glupa,ti si jedna najobičnija lapača,prija si mi i puno te volin,al ti si jedna obična glupača. Uskoro nam se pridružija jedan novi član. Cura je u virtualnoj vezi s momkom iz Kuvajta i šansa da to uspije je jednaka onoj da moj najdraži vaterpolski klub postane prvak Europe,dakle skoro pa nikakva. Cura je uvedena u priču i ona mi je također rekla da san glupa. Nalušala san se raznih verzija toga da san glupa kroz ovu sedmicu. I onda je došla jedna rečenica dragog Profesora koja me kopa cilo vrime. Koliko je bija isfrustriran mojin glupin ponašanjem nije se čak obratia meni:): Znaš šta je najgore,ona je zaljubljena u njega(ja san se skamenila na ovu izjavu) i imala je čistu priliku bit u vezi s jednim od zgodnijih tipova u Splitu,ali je cura sama sebi zarala stvar. Momak je sad bisan na nju. Zaslužila je i da je napleska koliko je puta od njega napravila debila. Al najgore je šta su njih oboje isti. I šta je ovaj put lonac naša poklopac i šta se ona pripala ko nikad do sad i opet digla glupi zid. A sad kad je on vidija da je već toliko puta ispa budala diga je i on zid. A taj zid je jako teško srušit. I ja san tad po prvi put ostala bez teksta.Još mi je zvonila u ušima ono da san zaljubljena. Jer to nemože bit.I sve šta je reka bija je u pravu. Da vidla san Nesuđenog ovi vikend i da ljut je na mene ko pas. Ja mislim da san mu jedna od najomraženijih osoba,ja i vaterpolisti mladosti. I sad se jedino mogu posadit na trepavice jer me moja glupa faza dovela do toga da sad neman ništa. Neman njega,samo iste glupe debile koje nemogu vidit nacrtane. Umisto normalne veze i normalog momka mene lagano kuva opet Govnar i slični njemu. I još jedna rečenica od sinoć koja me dobro grize danas-šta ti misliš da on može čitat misli pa zna jesi ti stvarno ljuta ili nisi. Šta si ti mislila da će on tebi uletit u zagrljaj nakon svega.Ja ti se nebi obratija više,a kamoli šta drugo. Jebiga svi su u pravu. I još mi odzvanja ono njegovo u ušima:Nemoj ti mene poslušat napravi po svom i oni ledeni pogled. I krivo mi je dola i nazad. Zbog gluposti i glupih hirova san uspila zasrat čistu situvaciju i da svi su u pravu. A ja neznam šta napravit jer nikad nisan bila u ovakvoj situvaciji. A moj Nesuđeni se zabavlja s drugim curicama koje su samo čekale ovu priliku,ja slušan glupa upucavanja svaki vikend od različitih krkana i debiliziranih likova,a iskreno bi najrađe s njin negdi gledala glupe crtiće. Ma jednostavno bi volila vratit vrime na onu večer kad je reka i samo ćeš mi reć bok kad izađeš iz auta... Ali vrime se nemože vratit... A ja moran gledat njegove glupačice i slušat njihovo hihotanje i gledat njegovu ledenu facu. I znat da se neman pravo ljutit na njega... Bravo Gaduro ovi put si super izvela stvar. I ovaj put stvarno neznam kako je ispravit. :(

- 14:52 - Pucaj (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>