{

28.10.2007. / nedjelja

-->Jeben ti život :((((
<--

Bio je ovo tragičan vikend.... Ne, zabava je bila i više nego dobra.Party u petak,Stavros u subotu,pun masters i stara ekipa i nemože bit loše. Al u subotu ujutro mi je došla poruka da je poginija prijatelj iz osnovne. Glupi motor,nema kacige i sklizava cesta i gotovo. 5 min od kuće. Šok do kraja i samo 1oo pitanja koja prolaze kroz glavu. I onda ono najgluplje jel i On možda bija s njin na motoru ka i milijun puta do tad. I takvo olakšanje kad san čula da nije. A onda su suze same krenile,nemogu virovat. A bija je tako dobar momak. I vidila san ga prije nekoliko dana uredno se javija i lipo smo pričali i sad ga nema.
To je povuklo takva razmišljanja da je to čudo jedno. I stalno ono isto glupo pitanje a šta da je on bija s njin na motoru. I onda sam se sitila da san zaboravila kakav je osjećj poljubit ser sNjin. Kakav je osjećaj kad zagrlit se s Njim. Zaboravila sam kako je izgledalo kad nisan bila ljuta na njega. I kad sam ga jučer vidila onakvoga došla mi je po prvi put nakon jako dugo vremena da ga zagrlin i kažen mu da će sve bit u redu i zamolin ga da ne sida više na motor jer neželin da idući poziv bude o njemu. U jednom malom djelu mene,u toj mračnoj sobi dok san po neznam koji put čitala jednu te istu poruku,poželila sam da još samo jednom da bude samo moj. Al samo taj trenutak i onda je želje nestalo. Ta priča je gotova i potpuno san mu oprostila. On je čovik kojeg san jedinog volila i nikad niko neće bit ko on. Dolazit će mnogi i odlazit,ali nikad niko neće zauzet misto koje je bilo njegovo. I onda sam samo nastavila plakat. Život nije pošten i neću nikad razumit zašto se to moralo desit. Danas smo bili na ispraćaju,koja tragedija. Skupija se cili kvart,plakala san cilo vrime,plačen još. Jebena tragedija...... Jebeni život koji daje ovakve udarce i onda samo krene dalje.

- 15:18 - Pucaj (12) - Isprintaj - #

24.10.2007. / srijeda

-->Jedno kratko javljanje iz Gadurinog tabora
<--

Nije me bilo dugo..... Sve san posložila.... Par rječi dva jako dobra prijatelja i sve su činjenice sjele na svoje mjesto.Neznam kako ja neke stvari nisan kužila ni vidila,al eto. Moja 3 mladića i dalje vrte svoje pričice.Govnar baca poglediće.mali crni je i dalje ljut,a ovi treći traži pravu,nekeako san se ja našla u tom opisu. Ma preslatki su mi.A meni je zanimljivo jer neman trenutno nikog iti malo zanimljivog:)
Zabavljan se i dalje,ali manje jer san se ozbiljno uvatila faksa. Mali s faksa je i dalje jebeno zgodan i lipo ga je gledat,ali neće tu ništa bit. Važno je u svakom slučaju da san kockice posložila i da san opet sretna i ispunjena.
A sad jedna pjesmica koja tako opisuje svih mojih i Njegovih 6 godina. I svaki put me podsjeti preko čega san prolazila i zbog čega san plakala i koliko se tome sad smijem. On i dalje pokušava dobit bar jednu noć sa mnom ali nema šanse ni sad ni nikad više....


Opet ti po starom znam ja kazu meni sve
po ramenu ti sline dotjerane lutkice
sriktane i plave dugonoge graktalice
ma vole one tebe, vole pune dzepove

Sve su iste nacrtane
svim bojama prebojane

A ti ko ti, samo da su lude noci
ne dolazi takav pred moje oci
ne idi na vrata moja kad te vino srusi
ne lupetaj da me volis, tipicno muski

Opet ti po starom
svakom malo dolutas
svakim danom sve si gori
ne znam kako uspijevas
Sve su iste nacrtane
svim bojama prebojane
A ti, a ti samo da su lude noci
ne dolazi takav pred moje oci
ne idi na vrata moja kad te vino srusi
ne lupetaj da me volis, tipicno muski

Ah kad se sitim svih malih štraca šta ih je vrtija oko sebe,svih pijanih izljeva nježnosti,svih laži i svega jednostavno se počmen smijat. A jednom davno san mislila da nikad neću prebolit:) Sad se zapravo jednino želin zabavljat. Neda mi se više zaljubljivat,neda mi se više ništa slično tome. Neznan bit zaljubljena i tako će bit. To naravno neisključuje zabavicu s zgodnim dečkićima.pogotovo vaterpolistima:)

- 23:10 - Pucaj (4) - Isprintaj - #

12.10.2007. / petak

-->Budi noćas mirno more:(((
<--

Tužna san... Neznan jeli krivo,vrime,neznan jeli pms ili jednostavno planete nisu posložene kako triba ili mi je jednostavno kriva ova jesen...Ali tužna san. Neke stvari su se mi se posložile kako ja nisan tila. Faks mi i nije nešto,ali moran se trudit jer nemogu i ovo zajebat.
I da svakome se omakne pa tako i gaduri da se pojave i osjećaji. Sve je bilo dobro dok u grupi nisan vidila kopiju malog crnog ricastog. I svaki dan ga gledan na faksu i svaki dan mi mali fali sve više i više. I svaki dan san sve više i više svjesna da njega nemogu imat. Da šta god ja napravin ili kažen neće bit dovoljno . Ja san zasrala stvar i nemA nazad. Ja san uvik najbolje znala pobić i kako zasrat stvar. Tako je to bilo jednostavno. I neznan bit zaljubljena to san dokazala,neznan bit ograničena na jednoga i neznan kad ću se rješit te loše navike. I svaki dan mi malo po malo je sve više ža šta san bila s Govnarom. Mogla sam bit s bilo kim al ne ja izaberen jedinu osobu preko koje mi neće proć. Al eto uvik san stala iza svih svojih odluka pa ću tako stat iza ove isto. Jebiga loš izbor al bija je moj. Neću se izvlačit na alkohol jer neman više 15 godine,popilo se puno ali san isto jako svjesno bila s njin. I mrzin Govnara. I jučer san izbrisala broj malog crnog jer znam da više od njega neću dobit poruku niti poziv,izbrisala sam Govnarov broj jer od njega neželin dobit poruku i poziv. Ma zapravo nešto bi sad pomoglo-Nesuđeni koji ima curu i dalje.
Malo ću se odmorit od bloga,od pisanja jer neman trenutno nešto pametno za reć,moran sve misli zbrojit i bit će valjda sve bolje,samo da nečujen nigdi Budi noćas mirno more...

- 00:40 - Pucaj (16) - Isprintaj - #

05.10.2007. / petak

-->Štikle na noge,noge u kola i tetovaža na leđa gola:)
<--

Živa san... Sretna san isto tako... Ovo će biti jedan od onih postova iz kategorije osobno:)
Pa prvo pozdravila sam se s ovim ljetom. Plodno ljeto,napokon su sve karte bile otvorene,napokon su sve maske bile skinute. Ljeto je to tolikih zavrzlama i zapleta i tako neočekivanih raspleta...
Otišla san malo do faksa i skupila index. Vau u 2 godine 2 indexa:) Vidila san i onog prezgodnogh tipa na faksu. Nos mi govori da je vaterpolist. Naime ja san imala i prije tu urođenu manu da padan na vaterpoliste,al otkad san se počela družit s Prijicom evolucijski san napredovala:)
Zauzela san ove 2 prije,više mi ih je bila puna kapa sad s ovom trećom mogu ić u ostvarivanje različitih ciljeva.
Vidila sam drage ljude koje nisam odavno vidila.
Kumče mi je došlo iz Zagreba i nalazi su i više nego zadovoljavajući,tako da se borba s ton zloćudnom bolešću bliži kraju.
Vidila san jednog bivšeg,vidila san drugog bivšeg. Vidila san zapravo jako puno bivših ovaj tjedan. Možemo to nazvat tjednom mojih obožavatelja.)))
Družila sam se nakon dugo vremena s najboljim prijateljem i falila su mi ta vremnea.
Prija je upisala drugu godinu i svi sretni.
Tresa me pms i u mislima mi je bija jedan mali šta odavno nije,mali moj crni ricasti. Iskreno ža mi je zbog nekih odluka al triba uvik odredit prioritete:)
Vidila san i Govnara,veoma je bio nervozan u mojoj blizini.
Stari dugovi se počinju vraćat:)
E da moram sad rješit 5 tipova,a šta se mora nije teško :))
A onda šlag na kraju,Nesuđeni:) Prečesto u mislima i u fazi planiranja kako da postane Suđeni....
Zabavljam se i dalje,iman društveno ispunjen vikend i to je najbitnije,a Nesuđeni je uvik tu negdi kad loše krene :)))

- 19:12 - Pucaj (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>