KomentariOn/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Get Music Tracks!Create A Playlist!



evo ljudi ovaj mi je bio malo glup a i
dosadio mi je...obečajem da ću ovaj blog
stalno pisati i da ga neću izbrisati...
nada mse da će vam se ovaj blog još
više svidjeti i da će te mi puno komati....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Blogovi koje ja čitam i koji su odlični!!!

Evo tu su vam neki blogovi koje možete posjetiti
i naravno komentirati...meni se sviđaju...neki od tih
blogova imaju moje frendice...tako da morate komati....
evo ih...
Ivin(frendica)
Barbyrin (frendica)
Dora (frendica)
Ružin (frendica)
Kikin (frendica)
Frankin (frendica)
Marijin (frendica)
Matein (frendica)
By Mateja
Vero

ako još netko želi svoj link na mom blogu neka javi u komovima

Najbolji frendovi i frendice

Evo ovako....moj najbolji frend je Domi...
jer je iskreni i mogu s njim pričati o
svemu....ma on vam je CAR!
isto tako mi je najbolji frend Andro....
nekad zna biti pomalo naporan...
ali inaće je uvijek dobar i srvarno
je smiješan...pravi frajer...hh
Frane...hmm...on vam je meni
supač...dobar je sa svima...
društven tip...
Fran....on mi je kompić iz razreda....
izvodi gluposti pod satom...voli zajebavati
sve oko sebe....ali i s njim se da pričati
o nekim ozbiljnim stvarnima....
Lovro....ma i on mi je frend iz razreda...
OK mi je on...
imam vam ja još jako puno
frendova ali nebum sad pisala knjigu...

Najbolje frendice su mi....
Franka...jer je zabavna
i ponekad luda kao i ja....
prije smo se mrzile a sada
smo si najbolje....
Lucia...ona je tek došla
u petom razredu ali je
dobra frendica...možda
malo povučena....
Marty....jako je iskrena
i zna se zabavljati...
kada pukne sve se ori...hh...
Dora....slična je Marty...
isto je dobra frendica i pomaže
mi kada trebam pomoć....
Barby....jojj...ona vam je luda ženska....
dobra je frendica i zna prihvatiti
šalu na svoj račun...ma ona je superiška....

Credits

design:miss poem. kostur:pluhy.

ponedjeljak, 26.05.2008.

evo mene opet....bila ja na moru...bilo je prezakon!....***dodatak postu....MALA ŠTAFETA...***

a eto ljudi napokon se i ja javljam...nisam se javljala čak 4 dana.....

ljudi ja sam bila na moru....bilo je prezakon(piše već u naslovu)....
samnom i mojim roditeljima su još išli i deda i moj stric....
na putu smo pjevali,zezali se, a ja sam najviše spavala jer
sam bila jako umorna....

stric i roditelji su bili samo radili a ja sam bila uživala kod frendice...
bila sam svaku noć prespavala kod nje...susjeda mi je....

to malo mjesto se nije uopće promjenilo....sve je
onako kako je bilo i prije...

upoznala sam opet nove frendice...Tanju,Anu,Niku,Mariju,Tessu,
Katu,i još njih samo sam nekim zaboravila imena=)
Image and video hosting by TinyPic

nažalost nisam se kupala jer je more još hladno...
ali je vrijeme zato bilo za poluditi...VRUĆEEEEEE!!!!
Image and video hosting by TinyPic

bilo je i šore....ali maca....hh....da sve vi do vidjeli crknuli bi
od smijeha...

ma bilo je još toga....ali mi se bogme neda više pisati....
novi postek očekujte u srijedu ili četvrtak....

skoro sam zaboravila....HVALA NA KOMOVIMA....KAO ŠTO ZNATE JA IH UZVRAČAM PA MI I DALJE PIŠITE!!!!

eto....ja sada polako idem i očekujem puno komova..

kissy-kissy


Pali li te kad dečko muca?
-nelud


iskrena ili totalna lažljivica?
-iskrena...


Kokos ili Papaja?
-kokos


Vatrena ili Sramežljiva?
- sramezljiva nisam....al nisam bas nest ni vatrena....


TZK ili LK?
-tzk...ali volim i crtati


Uredna ili Neuredna?
-uredna...čak i previšedead

Dečko ili Prijatelj s povlasticama?
-a jebote pitanja li...pa valjda dečko...neznam...
neam blage...a možda i prijatelj...


Grubo ili Nježno?
-!?


Hippie ili Emo?
-emo sigurno ne...


Štikle ili Tenisice?
-nenosim ja još štikle...zasad tenisice...


Mp3 ili Radio?
-mp3


Ljeto ili Proljeće?
-ljeto


Bazen ili More?
-more


Vozit ćeš auto ili Motor?
-i auto i motor=)


Kad položiš koga ćeš prvog vozit...???
-neam blage...valjda frendove...


Mjesto koje želiš posjetit?
- neznam...



Čega se jako bojiš?
-buba...bljak


Tvoj nadimak?
-gaby,gabica....


Novac ili Ljubav?
-ljubav

Najgluplji sms u životu?
-uuuu ima ih...

Plivanje ili Trčanje?
-plivanje

Horror ili Komedija?
-svejedno...možda bolje horor...=)


ajde ljudi to je bila moja mala štafetica koju šaljem dalje
na Barbari....(klikni i doči ćeš na njizin blog)


kissy-kissy



| kOmEnTs. (198) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.