< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

03.02.2006., petak

ŽAO MI JE...

žao mi što nisam dugo pisala...ali jednostavno više nemam inspiracije...nizakakav blog...imam ih tri i nijednoga nepišem...meni je jako žao oprostiti se od vas na ovakav naćin...ali eto što je tu je, bezobzira na sve moji će blogovi i dalje biti otvoreni pa me i dalje (ako želite) možete komentirati...ja ću tu i tamo napisati neki post kad mi puhne ili kad se dogodi nešt važno...žao mi je zbog svega i hvala svakoj vrijednoj ruci koja me komentirala....ja ću vas jednako tako i tu i tamo iskomentirati.....ali to nažalost neče biti tako često...još jednom ponavljam meni je jako žao...svaki ću dan pogledati tko mi j ostavio komentar..ali neču pisati često postove...jednostavno neznam što...stalno pišem isto...i samo se deprimiram...neznam...............................ja baš nemam sreče...ili je samo to sve pubertet...no kako bilo ...dovođenja...do neskorog susreta...ne zaboravite me...molim vas...
neki pomoću ovoga posta shvate tko sam ustvari ja...a neki i...ne...a oni koji ne neče ni shvatiti ovu zadnju rečenicu...kissach svima...!!! ;P

u 18:40||komentari (5)||na papir||#|| ^