< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

27.12.2005., utorak

ej...ljudi ebo me...hehe..

hehehehe...koj naslov...jooj...
hehe...e ljudivii dobila sam mikroskop za božić ludo...ha...?
e ljudi nate kaj ima još novo...samo mi je četvoro ljudi čestitali božić...ali nisam raćunala blogere...
mislim nezamjeram nikome...ali mislim da me se nitko nije sjetio...(mislim nitko od ovako frendica) pa to je sramotno neznam opće zakaj to pišem na blog...jooj...inaće neznam kak ste se vi proveli za božić...ali meni je ovo bil najgori božić u mojoj povijesti (životu) osim poklona sve je ostalo bilo jadno ...mislla sam da će biti cool ko i sveke godine..ali nije...cijeli dan bi je bio nekako usran.....neznam..............idam sad...nadam se da će biti bolje za novu godinu...aj...Kissam vas...! :*

u 17:21||komentari (8)||na papir||#|| ^