< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

20.11.2005., nedjelja


HY
evo napokon sam i to uspijela...jupiii...jooj...mislim na ovu kutijicu...
a za ono kaj sam u bedu...neču tu napisat...jer mi na blog idu neke osobe koje to nebi trebale znati...pa ako netko želi znat neka mi napiše...mislim...ne ...ma neznam kak da vam to obijasnim...ma jednostavno...nekaj kaj ivana i gagro nesmiju znat...a strah me je da oni to čitaju...eto zato...ali ako netko želi znat...samo i recite...imam mail...i icq...mail i broj icq-a vam piše sastrane...u box-evima...aj...idem sad...aj...Kiss!!! :)

u 00:46||komentari (17)||na papir||#|| ^