< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

13.11.2005., nedjelja

ej...

book ljudi...evo mene..da vam kažem kak je bilo...?
pa naravno da ču vam reč...zbog tog sam i došla...!
pa nije bilo tak loše bilo nas je 6 s menom 7 išli smo van...marieta je htela uzet mog psa
pa smo ju uzeli...šečemo se mi i naletimo na ogromnog!!!!!!!!!!! labradora...moja frendica petra (nema blog) brzo primi missy na ruke a on počne skakat po njoj...onda mu je moja frendica sanja (nema blog) bacala kamenčiće i jabuke da trči za njima...tak da mi možemo missy odnest doma...jooj
ma neznam kaj da vam još napišem...zezale smo se...ali kao i uvijek na kraju je bilo najbolje...tak je uvijek...ah...


Kiss!!! :)

u 16:37||komentari (2)||na papir||#|| ^