< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Pisati ču o svem što mi se događa u životu...!!!

mala karla ovaj blog svakako pogledajte...a ako mežete..pomozite...!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji najblogići :)

l.a.r.a
#Nikyzg1#
kikica
tana
neshvačena

Image Hosted by ImageShack.us

hilary moja najpijevačica...ako netko želi znati više o njoj neka mi kaže pa da obijavim na blogu jer je to inače blog isključivo za moj život...!

Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi ako se tko želi dopisivati...:
mail:gaby8@net.hr
icq5:225-629-745

Jedna uzrečica...

Ako imaš prijatelja,često ga posiječuj...jer korov brzo izraste na stazi kojom nitko neprolazi...!

Image Hosted by ImageShack.us
prijevod od ovog...gifa..."gaby"...hehe...!

evo malo da vas podsijetim...pa Božić ćeeeeeeeeeeee...!
myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



JEWA BLOG
moja zakon frandica...baš je cool...!

život nije tako mračan...

28.10.2005., petak

hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

evo mene opet...:D
kako ste mi...?
ja sam super :D:D:D:D
kako vam se sviđa moja pozadina...meni je baš fora...!
jooj u mom životu nema baš ništ zanimljivo...da...
u 7. mjesecu sam bila na maturalcu...i požalila zbog tog...!
ma...da vam pričam...?
3 odurna dečka se zanimaju za mene...još uvjek...joooooj...!
a danas si je jedan moj frend na tjelesnom kad su viježbali zakucavanje sa zubima zaronil na parket...na parketu su rupe a njemu su pukla dva zuba...jooj.kak mi ga je žal...
odma je otišel zubaru...!
danas smo pisali provjeru iz zemljopisa...jooj...nije bilo baš nekaj teško..ali ja sam si napisala
"šalabahter" da pod navodnike...na tom šalabahteru nije bilo fakat ništ...bilo je jedno pitanje a i njega sam znala napamet...jooj...
ali profa je otišla u kabinet pa smo prepisivali ko je kak stigel...:D
nisam riješila samo 1 pitanje...ah...valjda oče pozitivno...:(
ali sve u svemu ja sam super...
čitaj te me...naravno ako vam je zanimljivo...
i ostavljajte komentarić...
Kiss!!! :)

u 16:00||komentari (18)||na papir||#|| ^

20.10.2005., četvrtak

NAPOKON

ej ljudi...
dugo vam se nisam javila...evo nekih novosti...!
1.napisala sam lektiru za 10. mijesac...hehe...inače "redovito" pišem lektire pa... :)
e da NAPOKON sam zaboravila gagra (imbecila)
e bila je ivana kod mene vratila se mislim...na 1 dan
još i bolje..
ali kod mene je bila samo...5 min...hehe došla je k meni a ja mama i moja frendica sanja (nema blog)
smo spremale drva...i na to je došla ona.
ja je nisam ni pozdravila...nakon kojih 2 min veli ona Gabriela...ja ništ...ona šuti i onda joj zazvoni mob i ode...HVALA BOGU!!!
uh šta sam zlobna...ali fakat mi ide nakurac (oprostite na izrazu)
eh...naša ivana vam je zarijala s gagrom i sad je ona "faca"
ma zaboli ne i za nju i za njega...!
e a ja nisam bila jučer i danas u školi...ah bolest...!
nadam se da će bti bolje...idem sad...komentirajte me...Kiss!!! :)

u 17:12||komentari (7)||na papir||#|| ^

12.10.2005., srijeda

Jooj ti naslovi...:)

e book ljudi sorryte kaj vam nisam pisala iskreno rečeno...nje mi se dalo...:)
danas sam bila u zagrebu kupila sam si crvene starke...(converse)
baš su mi lude...mogu se odkopčati...pa su one polu nisne a inače su one skros no mišiča..nadam se da me shvačate...!!!
idem sad ovak inače nema ništ novo...jedino kaj mi je baka bila tu...i deda..!
idem sad stvarno...Kiss!!! :)

u 19:47||komentari (5)||na papir||#|| ^

03.10.2005., ponedjeljak

NAPOKON!!!

Uh...napokon...složila sam si internet...NAPOKON!!!
evo napokon vam se mogu javiti...e da i da odmah kažem RICHGIRL izbrisal mi se i icq...pa tako da me možeš izbrisati ...a kad si instaliram ponovno (icq) ču te otvoriti...ok?
e ljudi idem ja sad gledati film...nažalost zebru trkačicu...htijela sam si posuditi ledenu princezu
ali u taj čas kad sam ja ušla u videoteku lik je islazio s tim filmom van...ah...fakat mi nije suđeno...ahImage Hosted by ImageShack.us

u 20:12||komentari (9)||na papir||#|| ^

02.10.2005., nedjelja

A joj jedva živim...!

evo pišem vam samo dsa vam se javim...namam internet na compu...pa...pišem je jewinog...
inficiral mi se comp...hehe...preko cijelog ekrana mi je pisalo...SISTEM IS INFECTIED...ajoooooooj...
morala sam brisati windovse...jooooj...cijela strka oko tog...ali eto našla sam jednu žrtvu s čijeg ču compa pisati...jooooooooooooooooj...upravo sam ostavila čašu na podu i jewa ju je razbila......joj...!
dobro idem ja sad...to je bilo kratko javljanje...Kiss!!! :)

u 15:38||komentari (2)||na papir||#|| ^